Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   Het 70 punten programma (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76370)

duveltje382 18 januari 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2349064)
was u niet vor VB?:-)

Weer eens ik ben niet links,maar ook niet rechts,dus ja ik heb al veel VB gestemt,maar ook op anderen!!!!

Kim 18 januari 2007 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2348923)
radicale aanhangers van terroristische organisaties, mensen dat anderen oproepen tot een heilige oorlog...

Zeg, u bent toch diegene die altijd oproept dat "deze discussie voor De Man is"?

Hou dan ook op met te antwoorden in De Man z'n plaats.

duveltje382 21 januari 2007 15:05

Beste mnr;Filip De Man Kan je dan achter het nieuwe 70 puntenprogramma staan http://www.blokwatch.be/index2.php?o...do_pdf=1&id=86

Filip De Man 21 januari 2007 16:12

Iemand stelt dat het toch erg is dat we die arme vreemdeling terugsturen "ook als die rotte maatschappij geen kansen bied voor de allochtoon".

Het is toch wel zeer verwonderlijk dat er jaarlijks massa's allochtonen naar die "rotte maatschappij" komen afgezakt.
En trouwens: waarom gastarbeiders als er meer dan een half miljoen werklozen zijn?!

largo_w 21 januari 2007 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2357806)
En trouwens: waarom gastarbeiders als er meer dan een half miljoen werklozen zijn?!

Waar hoe wanneer waarom waarin?
Als de regering één verdienste heeft zal het wel de werkloosheid zijn zeker of ontkennen we dat ook even...? Of spreekt het belang plots over heel België :lol:

Bhairav 21 januari 2007 16:15

Om onze vuile werkjes te doen zeker?
Ze hebben wel de kans om op ons systeem te teren, en terrecht: het westen leeft op de kap van de arme wereld en zij komen naar hier om op onze kap te leven. Ik zou dat ook doen.

driewerf 21 januari 2007 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2348426)
Een vijftiental punten zijn sedertdien gerealiseerd door de vorige regeringen.
Het plan is ondertussen afgevoerd, maar ik stond achter drie vierden van wat overschoot.
Moeten terug naar hun landen van herkomst: veroordeelde criminelen, illegalen (in plaats van er Nieuwe Belgen van te maken), werkonwilligen en islamfundamentalisten.

u liegt als u stelt dat illegalen tot nieuwe belgen worden gemaakt.

driewerf 21 januari 2007 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2348821)
Islamfundamentalisten? Kunt u dat eens definiëren?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2348923)
radicale aanhangers van terroristische organisaties, mensen dat anderen oproepen tot een heilige oorlog...

dus, de moslim die 5 maal per dag bidt, naar de moskee gaat en jaarlijks hedj doet kan blijven?

Filip De Man 21 januari 2007 17:16

Vooraleer u beweert dat ik lieg, moet u toch eens het dossier bekijken: vanaf het jaar 2000 zijn vijftigduizend (50.000!) dossiers van illegalen behandeld door de zogeheten regularisatiecommissies (die vol linksen zaten), de overgrote meerderheid van die illegale vreemdelingen kreeg ondertussen een verblijfsvergunning en sedert vorig jaar worden zij tot Nieuwe Belg genaturaliseerd.
Wees blij: het is nieuw kiesvee voor links.

Bhairav 21 januari 2007 17:18

Inderdaad, dat is om blij over te zijn. Hoe geraken jullie nu aan kiesvee?

Pietje 21 januari 2007 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2358123)
Vooraleer u beweert dat ik lieg, moet u toch eens het dossier bekijken: vanaf het jaar 2000 zijn vijftigduizend (50.000!) dossiers van illegalen behandeld door de zogeheten regularisatiecommissies (die vol linksen zaten), de overgrote meerderheid van die illegale vreemdelingen kreeg ondertussen een verblijfsvergunning en sedert vorig jaar worden zij tot Nieuwe Belg genaturaliseerd.
Wees blij: het is nieuw kiesvee voor links.

U hebt persoonlijk die mensen op hun partijkaart gecontroleerd ? Of bestaat er zo iets als een "linkse look" ??

Herr Oberst 21 januari 2007 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2358374)
U hebt persoonlijk die mensen op hun partijkaart gecontroleerd ? Of bestaat er zo iets als een "linkse look" ??

De uitslagen van de verkiezingen in Antwerpen bewezen natuurlijk duidelijk dat die nieuwe Belgen allemaal op het VB stemmen. Bovendien zijn er helemaal geen studies gedaan naar het kiesgedrag van allochtonen. En het onderzoek van socioloog Jan Hertogen is beïnvloed door de rechtse maffia en is zodus waardeloos.

Een beetje redelijkheid, aub. Open uw ogen.

Pietje 21 januari 2007 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358522)
De uitslagen van de verkiezingen in Antwerpen bewezen natuurlijk duidelijk dat die nieuwe Belgen allemaal op het VB stemmen.

Moest dat dan ??
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358522)
Bovendien zijn er helemaal geen studies gedaan naar het kiesgedrag van allochtonen. En het onderzoek van socioloog Jan Hertogen is beïnvloed door de rechtse maffia en is zodus waardeloos.

Het onderzoek van één socioloog volstaat ??
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358522)
Een beetje redelijkheid, aub. Open uw ogen...

Voor het VB ze sluit ?

StevenNr1 21 januari 2007 19:24

Asielaanvragen worden net en masse afgewezen, dacht ik.

Herr Oberst 21 januari 2007 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2358557)
Moest dat dan ??

Helemaal niet. Maar blijkbaar 'moesten' ze wel op de SP.a stemmen, of vergis ik me?

Citaat:

Het onderzoek van één socioloog volstaat ??
Hehe. Waar gaan we naartoe, als de linksen al niet meer in de studies van sociologen geloven. Pietje toch, er zijn al vele onderzoeken over dit onderwerp gevoerd. Zo ook in Duitsland, waar de SPD ei zo na de verkiezingen won dankzij de allochtone stemmen. Het is uw goed recht te betwijfelen dat allochtonen en masse voor linkse partijen stemmen, maar dan is het ook mijn goed recht om te beweren dat u, om het eufemistisch te zeggen, niet goed op de hoogte bent.

Citaat:

Voor het VB ze sluit ?
Uw originaliteit kent geen grenzen, Pietje.

ilfalco 21 januari 2007 19:35

Citaat:

u liegt als u stelt dat illegalen tot nieuwe belgen worden gemaakt.
hij liegt niet. De volgorde is illegaal-> geregulariseerde-> belg.

Pietje 21 januari 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358581)
Helemaal niet. Maar blijkbaar 'moesten' ze wel op de SP.a stemmen, of vergis ik me?

"ze" moesten helemaal niks
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358522)
Hehe. Waar gaan we naartoe, als de linksen al niet meer in de studies van sociologen geloven.

Het rapport van één socioloog vind ik wat mager, ja.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358522)
Uw originaliteit kent geen grenzen, Pietje.

Sorry jouw voorzet kon ik moeilijk laten liggen

Herr Oberst 21 januari 2007 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2358610)
"ze" moesten helemaal niks

Ontkent u, ja of neen, dat de overgrote meerderheid van de Antwerpse allochtonen op de SP.a stemde?

Pietje 21 januari 2007 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2358648)
Ontkent u, ja of neen, dat de overgrote meerderheid van de Antwerpse allochtonen op de SP.a stemde?

Is de stemming dan niet geheim ??

Jazeker 21 januari 2007 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2348493)
Werkonwilligen??????????? wat verstaat U daar onder,dus een allochtoon die niet wil werken vliegt volgens U?

Wat is daar verkeerd mee? Moet je tolereren dat iemand naar hier komt gewoon om op de OCMW te leven? Wat is daar het nut van?

PS: dan heb ik het niet over mensen die een job hebben en het ongeluk hebben om die even kwijt te raken, eh.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be