Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wolfgang Meisters 10-punten programma: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40418)

Führer 20 september 2005 12:17

Ik neem u niet ernstig want uw nickname "Cynikus" doe vermoeen dat u enkel op deze manier kan en wil reageren, dus heeft ook niemand iets aan uw berichten; Andere cynische mensen kunnen zoiets ook wel bedenken en de geadresseerde en zijn medenstanders lachen het weg. Maar schrijf gerust verder maar bedenk wel dat uzelf de enige bent die daar iets aan heeft. Misschien zit u met een minderwaardigheidscomplex en werkt het therapeutisch als u mensen als ik aanvalt die zich iets waard voelen... Mij een psychiater toewensen...? Ik weet veel meer van de psyche van mensen dan de meeste psychiaters zelf... Hahaha!

Bad Attila 20 september 2005 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Führer
Misschien zit u met een minderwaardigheidscomplex en werkt het therapeutisch als u mensen als ik aanvalt die zich iets waard voelen... Mij een psychiater toewensen...? Ik weet veel meer van de psyche van mensen dan de meeste psychiaters zelf... Hahaha!

:rofl:

Da's er eentje om in te kaderen!

Teerke 20 september 2005 13:11

Jongens toch wat een kwiet. Waar is die gekweekt? In Geel? (dat laatste is eigenlijk een belediging aan het adres van de inwoners van Geel, waarvoor mijn welgemeend excuus) En dan zijn er nog mensen die de goedheid en het geduld hebben om op die loser zijn gekke kronkels serieus te antwoorden. Eens lachen, dan de draak wat steken en dan verder, vlug naar een ander item.

Lof der Zotheid 20 september 2005 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Führer
Ik neem u niet ernstig want uw nickname "Cynikus" doe vermoeden dat u enkel op deze manier kan en wil reageren, dus heeft ook niemand iets aan uw berichten; Andere cynische mensen kunnen zoiets ook wel bedenken en de geadresseerde en zijn medestanders lachen het weg. Maar schrijf gerust verder maar bedenk wel dat uzelf de enige bent die daar iets aan heeft. Misschien zit u met een minderwaardigheidscomplex en werkt het therapeutisch als u mensen als ik aanvalt die zich iets waard voelen... Mij een psychiater toewensen...? Ik weet veel meer van de psyche van mensen dan de meeste psychiaters zelf... Hahaha!

O, Führer!

1: Helaas ben ik het onwaardig om door onze toekomstige Wereldleider ernstig te worden genomen. Waarvan velen met mij.
2: Het feit dat gij mij niet ernstig wenst te nemen en niet inhoudelijk kunt reageren, betekent dat ge helaas geen weerwoord hebt op mijn argumenten. Opgeblazen, maar hol.
3: Kijk maar eens rond op dit forum en stel vast, o Onvergelijkelijke, dat gij geen ene medestander hebt. Maar ja, alle ware Groten zijn eenzaam...
4: Aangezien gij een allesweter zijt, is het eigenlijk niet zo vreemd dat gij alles weet over de psyche van de mensen.
5: Het zijn meestal de cynici die de opgeblazen allesweters doorzien. Daar kan hun kleine ikje dat zichzelf zo belangrijk vindt waarschijnlijk niet tegen. Daarom dat ze cynici ook als Untermenschen beschouwen. Wanneer ge aan de macht zijt, zult ge een tweede provincie moeten vrijmaken om alle cynici daar naar toe te sturen in heropvoedingskampen. Daar Henegouwen al door de holebi's bezet is, stel ik West - Vlaanderen voor. Dat ligt aan zee, dan kunt ge ongewenste cynici gelijk naar Engeland kegelen.

Heil Führer! Wij wachten en smachten totdat uw Onuitblaasbare Licht de Wereldheerschappij op zich neemt!

Lof der Zotheid 20 september 2005 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
:rofl:

Da's er eentje om in te kaderen!

Ge zoudt hem beter in de vergeetput kaderen...:rofl:

Teerke 20 september 2005 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
O, Führer!

Heil Führer! Wij wachten en smachten totdat uw Onuitblaasbare Licht de Wereldheerschappij op zich neemt!

Moet dat niet zijn: Onuitblaasbare Lucht?:hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler:

Lof der Zotheid 20 september 2005 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Jongens toch wat een kwiet. En dan zijn er nog mensen die de goedheid en het geduld hebben om op die loser zijn gekke kronkels serieus te antwoorden. Eens lachen, dan de draak wat steken en dan verder, vlug naar een ander item.

Wéés gerust! Goedheid en geduld spelen hier geen enkele rol. Ik vind het gewoon zo plezant om dat opgeblazen manneke te pesten met ware argumenten waarop hij niks weet te verzinnen. Opgeblazen en ingebeeld is niet noodzakelijk een bewijs van het bezit van verstand!

Lof der Zotheid 20 september 2005 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Moet dat niet zijn: Onuitblaasbare Lucht?:hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler: :hitler:

Nee, die lucht blaast hij wel van uit tijn achterkant uit, zoals zijn opmerkingen:lolabove: :lolabove: !!!!

Bad Attila 20 september 2005 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Ge zoudt hem beter in de vergeetput kaderen...:rofl:

Bwa, in een vroegere tijd was het blijkbaar een traditie om "uitspraken" van Wolfie als onderschrift te gebruiken.

Misschien is het tijd om deze traditie terug op te nemen... 8)

Lof der Zotheid 20 september 2005 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Bwa, in een vroegere tijd was het blijkbaar een traditie om "uitspraken" van Wolfie als onderschrift te gebruiken.

Misschien is het tijd om deze traditie terug op te nemen... 8)

Inderdaad, ik weet zeker dat onze Führer dit zal goedkeuren. Het past bij zijn verheven manier van niet-kunnen-denken:lolabove: :lolabove: :lolabove: . En voil�*, mijn tweehonderdste bericht!:cheer: :cheer:

Lof der Zotheid 20 september 2005 15:14

Aha, ik zie dat ik partijlid ben geworden! Dit wordt met een welverdiend glaasje bier gevierd!!:cheer: :cheer: :cheer: :clapping: :clapping: :clapping: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Musketo 20 september 2005 15:49

Waar blijft die cola?

Duvelke 20 september 2005 16:17

Steekt uw 10 puntenplan waar de zon niet schijnt

Musketo 20 september 2005 16:18

Nee maar Wolfgang, nu serieus, waar blijft mijn cola?

Djiezes 20 september 2005 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Führer
En jawel, ik verleen inderdaad adviezen en antwoorden krijg ik ook. Om maar een voorbeeld te noemen: premier Balkenende van Nederland stuurde mij een bevestiging van mijn adviezen, ondertekend door hemzelf en niet door zijn secretaris of wie danook.

't zullen wel stylingtips geweest zijn... :-)

Lof der Zotheid 21 september 2005 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Nee maar Wolfgang, nu serieus, waar blijft mijn cola?

Onze Almachtige Meesterlijke Meister heeft het veel te druk met het overnemen van de wereldheerschappij om zich druk te kunnen maken over zulke banale zaken als cola. Wanneer ge heel braaf en onderdanig tegen hem zijt, zult gij misschien mogen toekijken hoe hij z�*jn cola drinkt wanneer hij aan de macht is.

Teerke 21 september 2005 13:44

Nu even serieus. Ik denk, of ik ben er bijna zeker van dat die kwiet iets mist in zijn bovenkamer. Ik denk niet de enige te zijn. Moet zo iemand niet geholpen worden, en kunnen wij, toch zeker als zijn beste vrienden, daar iets aan doen? Ik wil wel meehelpen hoor, hoe weet ik nog niet, maar er is allicht iemand onder de vele vrienden van meister kwiet die een soort van oplossing heeft. Laten we eens brainstormen tot heil onzer Meister Kwiet.

Djiezes 21 september 2005 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Nu even serieus. Ik denk, of ik ben er bijna zeker van dat die kwiet iets mist in zijn bovenkamer. Ik denk niet de enige te zijn. Moet zo iemand niet geholpen worden, en kunnen wij, toch zeker als zijn beste vrienden, daar iets aan doen? Ik wil wel meehelpen hoor, hoe weet ik nog niet, maar er is allicht iemand onder de vele vrienden van meister kwiet die een soort van oplossing heeft. Laten we eens brainstormen tot heil onzer Meister Kwiet.

sluit hem een paar dagen op met Elio di Rupo?

Lof der Zotheid 21 september 2005 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Nu even serieus. Ik denk, of ik ben er bijna zeker van dat die kwiet iets mist in zijn bovenkamer. Ik denk niet de enige te zijn. Moet zo iemand niet geholpen worden, en kunnen wij, toch zeker als zijn beste vrienden, daar iets aan doen? Ik wil wel meehelpen hoor, hoe weet ik nog niet, maar er is allicht iemand onder de vele vrienden van meister kwiet die een soort van oplossing heeft. Laten we eens brainstormen tot heil onzer Meister Kwiet.

Ja, stuur hem naar een heropvoedingskamp, samen met de holebi's. Als identificatie van zijn geaardheid kan "superieur" staan!!!!

Overigens zijn wij te nederig en te nietswaardig om de eer te hebben ons tot zijn beste vrienden te rekenen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Cynikus on 21-09-2005 at 14:59
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Nu even serieus. Ik denk, of ik ben er bijna zeker van dat die kwiet iets mist in zijn bovenkamer. Ik denk niet de enige te zijn. Moet zo iemand niet geholpen worden, en kunnen wij, toch zeker als zijn beste vrienden, daar iets aan doen? Ik wil wel meehelpen hoor, hoe weet ik nog niet, maar er is allicht iemand onder de vele vrienden van meister kwiet die een soort van oplossing heeft. Laten we eens brainstormen tot heil onzer Meister Kwiet.

Ja, stuur hem naar een heropvoedingskamp, samen met de holebi's. Als identificatie van zijn geaardheid kan "superieur" staan!!!!

Overigens zijn wij te nederig en te nietswaardig om de eer te hebben ons tot zijn beste vrienden te rekenen...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Nu even serieus. Ik denk, of ik ben er bijna zeker van dat die kwiet iets mist in zijn bovenkamer. Ik denk niet de enige te zijn. Moet zo iemand niet geholpen worden, en kunnen wij, toch zeker als zijn beste vrienden, daar iets aan doen? Ik wil wel meehelpen hoor, hoe weet ik nog niet, maar er is allicht iemand onder de vele vrienden van meister kwiet die een soort van oplossing heeft. Laten we eens brainstormen tot heil onzer Meister Kwiet.

Ja, stuur hem naar een heropvoedingskamp, samen met de holebi's. Als identificatie van zijn geaardheid kan "superieur" staan!!!![/size]
[/edit]

Lof der Zotheid 21 september 2005 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
sluit hem een paar dagen op met Elio di Rupo?

Hij zou het maar wat graag willen. In tegenstelling tot Di Rupo is hij ocharme toch nog niet uit de kast. Daarom dat hij zo gefrustreerd is...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be