![]() |
Citaat:
|
Goch, er zijn zoveel plaatsen waarop je ze kan neerpoten :P Op het motosalon bvb :D :lol:
|
Citaat:
|
Staan er auto's achter die vrouwen!!!??? 8O8O8O8O
Nog nooit gemerkt. ;-) |
Citaat:
|
Het vrouwelijk schoon mag er best zijn. Maar ik vind het toch ook wel een beetje belachelijk dat er jonge dames rond die wagens staan te draaien. Het lijkt mij nogal stom om een auto te gaan kopen omdat er een (knappe) griet bij staat. Die krijg je er tenslotte toch niet bij. :lol:
Overigens is het ook behoorlijk vrouwonvriendelijk. Je kan tegenwoordig geen pakje kauwgom meer kopen of de blote borsten vliegen je om de oren. Vrij idioot als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
ik heb gehoord dat het overgrote deel van die babes op het salon Oost-Europese meisjes waren. Iemand hier die weet of dat waar is?
|
Citaat:
op het autosalon aan de ene kant een citroen picasso en der staat een mooie madam naast aan de andere kant ne scenic zonder madam... Naar welke auto ga je eerst kijken? ik naar de picasso en daarna mss naar de scenic maar geen zekerheid. |
Gewoon om de aandacht te trekken.
|
Op het jongste vrouwensalon werden auto's misbruikt om vrouwen aan de man te brengen! Schandalig! ;-)
|
Volgens mij zijn er die het verschil niet kennen tussen een eroticabeurs en een autosalon.
|
Die wagens stellen mannen voor en die vrouwen dienen om de mannelijkeid vd die wagens te accentueren. Tenminste, dat is de exoterische boodschap. Eigenlijk is dit meer een inside joke onder de NWO-feministen die duidelijk maken aan elkaar dat de man weldra vervangen zal worden door een machine.
|
kortzichtig
Zoals velen zijn de meeste blijkbaar veel te kortzichtig.
Het vrouwelijk schoon word inderdaad gebruikt in de reclame. Maar niet zoals de meeste denken om U te overtuigen om hun produkt te kopen. Nee, vooral om hun produkt te laten opvallen. Iedereen weet dat de meeste mannen bij het zien van vrouwelijk schoon op zijn minst toch even moeten kijken. Wat op zich dan weer resulteerd in het opvallen van het produkt. wat die man dan onthoud is bv. "op de stand van opel (of andere) daar stond een mooi madam bij. " en het is juist dat wat de bedoeling is. Dat men onthoud bij welk produkt die madam stond. En hetzelfde telt ook voor degenen die het een negatieve manier vinden. Ook die mensen weten perfekt bij welk produkt die madam aanwezig was. En dat is de enige bedoeling van de reclame. Hetzelfde voor de iretante reclames van bv. wasproducten. Iedereen heeft een gloedhekel aan die kerel die uit de was komt of het zinnetje " ik heb ze ook allemaal op een rij" maar raar genoeg weten we toch allemaal over welk produkt het gaat. dus mensen lig nu niet zo te vitten op domme dingen zoals dat, want we zijn allemaal beetgenomen door de reclame. en ik denk dat er echt wel andere problemen zijn in onze wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
uit onderzoek is toch voldoende gebleken dat associatie een belangrijk onderdeel kan vormen tot herkenning en opvallendheid van het product.. dan zwijg ik nog over de eventuele andere belangrijke principes bovendien dat voorbeeldje dat je aanhaalt is op z'n minst gezegd appelen met peren vergelijken |
Citaat:
|
wedding dresses
Saw very happily your card, this is a good subject, I thought that I should study to you. interlininginterliningwedding dresses
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be