Pavolini |
13 februari 2008 20:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop
(Bericht 3255537)
Sluit u ogen maar voor stenigingen en de daarbij horende ideologie dat dat moslimtrash hier op angstwekkende wijze importeert. Ja, Iran respecteert echt wel de mensenrechten. Iran heeft nucleaire wapens dus bedreigt ons wel. Hopelijk bombarderen de Amerikanen die uitschotstaat plat.
Zionistisch? LOL Zijt ge daar weer met u New world order conspiracies!
|
1. Ik sluit mijn ogen daar voor niet, dat is een zaak voor die islamieten zelf! De Iraniërs moeten daar ZELF over oordelen welk regime zij in hun land willen.
2. Dat "moslimtrash" is hier gekomen door het liberaal-kapitalisme dat gastarbeiders nodig had! Rechts verdedigt nog steeds dat liberaal-kapitalisme. Dat er hier in toenemende mate islam en arabisering waar te nemen valt, is niet de schuld van die moslims maar van hen die ze naar hier haalden. Die vreemdelingen moeten terug naar hun landen van herkomst in plaats van ze te laten "aanpassen" hetgeen onmogelijk is.
3. Iran heeft vooralsnog nog geen nucleaire wapens, Pakistan wel! Maar Pakistan is voorlopig nog een bondgenoot van de yanks hoewel het land uiterst labiel is. Dat is pas een bedreiging! Iran daarentegen bedreigt ons geenszins, zeg gerust waar en wanneer. Iran bedreigt wél Israël en de US, en terecht. Ik zou niet treuren mocht de multiculturele Melting Pot heilstaat USA ten onder gaan door paddestoelwolken. :twisted:
4. U kan moelijk gaan ontkennen dat de oorlogsmisdadiger Bush en zijn kornuiten (oa bij monde van Rumsfeld) zelf gezegd hebben dat ze een nieuwe wereldorde wensten, gebaseerd op hun neoconservatisme.
|