![]() |
Citaat:
zelfs Poetin zal moeten erkennen dat er een verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.... |
Citaat:
|
Een vraagje tussendoor: je leest wel eens dat landen als Spanje, Cyprus en Macedonië omwille van hun eigen opstandige gebieden niet meteen te springen staan om Kosovo te erkennen. Maar ik merk dat ook Bulgerije in dat lijstje genoemd wordt. Welk belang speelt er eigenlijk een rol in het geval van Bulgarije, dat weliswaar minderheden kent (vooral Turken en Roma), maar amper separatistische activiteiten? Is het louter een geval van proximiteit?
|
Citaat:
Hoedan wel? |
Citaat:
Het was in Grieks-Cyprus de eerste ronde van de presidentsverkiezingen vandaag en de zittende president is al uitgeschakeld. Europa wil blijkbaar echt dat er na deze verkiezingen eindelijk een oplossing komt, en die oplossing wordt nu al omschreven als 'hereniging'. :? |
Citaat:
Het zoveelste economisch niet-levensvatbare EU- of VN-protectoraatje in Europa lijkt mij alvast geen ideale oplossing. En hoelang kunnen de Blauwhelmen daar blijven? En zou het niet mooi zijn als al diegenen , zowel Grieks-Cyprioten of Turks-Cyprioten, die uit hun huizen zijn verdreven, kunnen terugkeren naar hun geboortestreek? |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, dat is maar een persoonlijke indruk. Ik kan het mis hebben natuurlijk. :-) |
Citaat:
|
Voor 1 keer ben ik het eens met Poetin.
|
Het is geen EU-gebied en dan vinden "onze" bestuurderen iets al gauw goed, denk ik.
Met Baskenland en Noord-Ierland en .... Vlaanderen is dat natuurlijk héél iets anders. |
Citaat:
Cyprus is Grieks Al de rest is flauwe zever, leugens en politiek gekonkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be