![]() |
Wat is je lievelingspizza?
|
Eet je veel fastfood?
|
Zeg, Pluche, was er hier geen verbod op meer dan drie berichten tegelijkertijd (d.i. voor de FvdW geantwoord had), of vergis ik me? (Geen kritiek op jou, gewoon nieuwsgierigheid.)
|
Citaat:
|
Welk cliché over de Texanen klopt niet volgens jou, en wat klopt er wel?
|
Op wie ga/zou je stemmen met de komende Amerikaanse verkiezingen?
|
Wat vind je het grootste nadeel van de States ivg met België (Europa)?
|
Citaat:
2 keer per maand. In Belgie, 2 keer per week frietekot, altijd zelfde bestelling: zak frieten met dubbele portie tartaar, 2 frikandellen special en 3 kaaskroketten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denver |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leven de mensen in Texas echt zo, zoals ze worden afgebeeld in de amerikaanse films. als wilde cowboys dus, met een schietgrage vinger?
|
Citaat:
Texas is groot, heel groot. Ik woon in Austin, een stad met veel universitairen en bereisde mensen. Tijdens de regeringscrisis kreeg ik toch dikwijls de vraag hoe het zal aflopen in Belgie zonder regering. Het verbaast me toch ook hoeveel mensen hier vragen of ik Vlaams of Waal ben. Op het platteland is het natuurlijk anders en is Belgie doorgaans iets dat ergens in Europa ligt, tenzij opa er als soldaat geweest is. |
Wat bevalt je het meest aan de V.S.? En wat het minst?
(En dan bedoel ik niet het landschap, maar de gewoonten, enz...) |
Welke talen beheers je? Welke zou je nog willen leren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het daar trouwens in de V.S. met de drankvoorraad? Is het mogelijk om op z'n minst iets vergelijkbaars met een deftig trappistje aan een redelijke prijs te pakken te krijgen, of ben je veroordeeld tot Budweiser en dergelijke toestanden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be