Boadicea |
14 maart 2008 18:40 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
(Bericht 3302513)
Dit is dus helemaal niet op veilig spelen, want iemand vals beschuldigen van een misdaad is strafbaar en kan leiden tot het betalen van hoge schadevergoedingen.
Het kan zelfs bestraft worden tot het ontnemen van de burgerrechten van de aanstoker.
|
Jantje, maak er je niet druk om. Ik ben hier ook al openlijk van verschillende misdaden beschuldigd. Zonder me te kennen, linkt men mij hier ook aan criminele organisaties. De moderatie grijpt niet in bij deze, terwijl ik hier verschillende malen ten onrechte door het slijk gehaald ben.
Als je niet zwart/wit, maar genuanceerd wil discussieëren, moeten sommige simpele zielen je toch in een hokje duwen, omdat ze het met hun verstand anders niet meer kunnen vatten.
De keren dat ik deze laster hier al heb meegemaakt, zijn niet te tellen. Ik ga er geen schadevergoedingen uit slaan, vermits ik geen zin heb om de ouders van hun losgelagen pubers op nog meer kosten dan hun opvoeding, te jagen.
Maar leuk is inderdaad anders. Als mensen je hier openlijk voor dingen uitmaken, die je niet bent, zet je er dan over. Ik denk dat ik bepaalde mensen al beter heb leren kennen dan omgekeerd. Bekrompen geesten heb je overal.
|