![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar de laatste tijd kan ik door gezondheidsredenen veel minder vaak op café gaan. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk van wel eigenlijk, ik ben per slot van rekening op sommige gebieden tamelijk op de vlakte gebleven tot nu toe. :? |
Citaat:
Ik zei het toch: Citaat:
En nu een vraagje: Wat moet de EU doen om de situatie in de Balkan te ontmijnen? (Gegeven de toestand zoals hij nu is, het verleden herschrijven lukt toch niet.) |
Citaat:
Citaat:
|
Welke economische methodologie gebruik je om economische uitspraken te doen? :twisted:
Tettn of billn? :cheer: Tevreden over het regeringsakkoord? Waarom (niet)? |
Zeg Firestone ik zit hier nu al 16 maand op dit forum en buiten u , GC, JvdB , Driewerf en Hans 1 verandert iedereen hier geregeld van avatar, waarom jij niet, of ben jij de dame op de foto?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat vind je van Nederland(ers)?
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen Mitgard geeft nog een beetje steun ;-) Vraagje (aan Geert C eh ;-) ) Zou je graag Europa als 1 land zien, en alle grenzen opschorten, evenals de landsnamen? |
Citaat:
|
De rest van de vragen zal ik helaas pas morgen kunnen beantwoorden. ;-)
|
Is elke begrenzing voor een subcontinent niet per definitie arbitrair? Nog arbitrairder dan veel landsgrenzen eigenlijk.
Met andere woorden, bestaat Europa wel? Zijn wij niet allemaal, van Lissabon tot Hong Kong, euraziaten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be