![]() |
@ brontosaurus,
Ik ken je leeftijd niet, maar er is een dikke kans dat n jaren geleden de bompas uit je gemeente ook zoiets over jou dachten, maar die zegden enkel "er zou eens een goede oorlog moeten komen voor die gasten" |
42
|
En de bompas uit mijne tijd die gaven ons een schop onder onze reet bij gebrek aan respect.
De bompas van nu blijven uit angst verscholen achter het raam en schamen zich diep over de generatie varkens die zijn overgebleven en de straten onveilig maken. En vele van die bompas die hebben nu het lef niet meer om op straat te komen en de overheid voor verantwoording vragen omdat het hun eigenlijk geen reet meer intresseert want de idiotenbox geeft hun nu voldoende entertainment.Zij hebben hun pensioeneke toch al binnen en de rest kan stikken. |
Citaat:
Had ik nooit gedacht. Als ik gepensioneerd ben - waarschijnlijk niet zegt de dokter want reeds op geleende tijd, zal ik het voorbeeld eens geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat het voor u een zegen moet zijn. |
Citaat:
Hebt u ooit wel eens iets over spellingsfouten gehoord? Wat is 'eufeministischer'? Ordnung muss sein! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook Plato klaagde 2500 jaar geleden al over 'de jeugd van tegenwoordig'.
|
Qrde en gezag is het beeld van een heersende macht wat niet echt gunstig is voor de mensheid.Dat heeft de geschiedenis al bewezen.Liefde en respect daarentegen zijn de bouwstenen van een menswaardige samenleving.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be