Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ‘De jeugd is kapot’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103389)

filosoof 24 maart 2008 12:43

@ brontosaurus,
Ik ken je leeftijd niet, maar er is een dikke kans dat n jaren geleden de bompas uit je gemeente ook zoiets over jou dachten, maar die zegden enkel "er zou eens een goede oorlog moeten komen voor die gasten"

brontosaurus 24 maart 2008 13:01

42

brontosaurus 24 maart 2008 13:08

En de bompas uit mijne tijd die gaven ons een schop onder onze reet bij gebrek aan respect.
De bompas van nu blijven uit angst verscholen achter het raam en schamen zich diep over de generatie varkens die zijn overgebleven en de straten onveilig maken.
En vele van die bompas die hebben nu het lef niet meer om op straat te komen en de overheid voor verantwoording vragen omdat het hun eigenlijk geen reet meer intresseert want de idiotenbox geeft hun nu voldoende entertainment.Zij hebben hun pensioeneke toch al binnen en de rest kan stikken.

HAMC 24 maart 2008 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus (Bericht 3319752)
En de bompas uit mijne tijd die gaven ons een schop onder onze reet bij gebrek aan respect.
De bompas van nu blijven uit angst verscholen achter het raam en schamen zich diep over de generatie varkens die zijn overgebleven en de straten onveilig maken.
En vele van die bompas die hebben nu het lef niet meer om op straat te komen en de overheid voor verantwoording vragen omdat het hun eigenlijk geen reet meer intresseert want de idiotenbox geeft hun nu voldoende entertainment.Zij hebben hun pensioeneke toch al binnen en de rest kan stikken.

Wat voor smeerlappen zeg die gepensioneerden.

Had ik nooit gedacht.

Als ik gepensioneerd ben - waarschijnlijk niet zegt de dokter want reeds op geleende tijd, zal ik het voorbeeld eens geven.

Bhairav 24 maart 2008 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus (Bericht 3319752)

Gezag word minder en minder aanvaard door de jeugd, dat is wel een pluspunt. :twisted:

alberto 24 maart 2008 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3319805)
Gezag word minder en minder aanvaard door de jeugd, dat is wel een pluspunt. :twisted:

Ik vind dat een negatief punt.

Bhairav 24 maart 2008 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 3319817)
Ik vind dat een negatief punt.

Dat is waarschijnlijk door een eng referentiekader dat u hebt.

alberto 24 maart 2008 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3319820)
Dat is waarschijnlijk door een eng referentiekader dat u hebt.

Wat bedoel je?

Bhairav 24 maart 2008 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 3319829)
Wat bedoel je?

Ge zijt met het idee opgegroeid van "ordung must sein", maar dan wel iets eufeministischer hoogstwaarschijnlijk... Dat zit referentiekadergewijs dus diep gewortelt en kunt ge het nimeer objectief beoordelen.

alberto 24 maart 2008 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3319839)
Ge zijt met het idee opgegroeid van "ordung must sein", maar dan wel iets eufeministischer hoogstwaarschijnlijk... Dat zit referentiekadergewijs dus diep gewortelt en kunt ge het nimeer objectief beoordelen.

Orde en netheid zijn inderdaad ingeworteld bij mij, of dat ik daardoor minder objectief ben is volgens mij niet juist, alles veranderd, iedere generatie heeft zijn ideeën en veranderingen, maar alles begint bij orde en regels, anders moet men ze maar eens afschaffen en zien wat er dan gebeurt, ik hoop het niet te moeten meemaken.
Ik veronderstel dat het voor u een zegen moet zijn.

De Groene Chinees 24 maart 2008 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3319839)

Hebt u ooit wel eens iets over spellingsfouten gehoord?

Wat is 'eufeministischer'?

Ordnung muss sein!

filosoof 24 maart 2008 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3319287)
het is wel een feit dat een mens zich op den duur een vreemde voelt in eigen land.

Een gevoel is geen feit, tenzij jij er een van maakt voor jezelf

HAMC 24 maart 2008 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3319922)
Een gevoel is geen feit,

Dat klopt, maar dat is niet wat onze vriend zegt.

Kazan 24 maart 2008 15:23

Ook Plato klaagde 2500 jaar geleden al over 'de jeugd van tegenwoordig'.

brontosaurus 24 maart 2008 15:35

Qrde en gezag is het beeld van een heersende macht wat niet echt gunstig is voor de mensheid.Dat heeft de geschiedenis al bewezen.Liefde en respect daarentegen zijn de bouwstenen van een menswaardige samenleving.

rik47 24 maart 2008 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus (Bericht 3320045)
Qrde en gezag is het beeld van een heersende macht wat niet echt gunstig is voor de mensheid.Dat heeft de geschiedenis al bewezen.Liefde en respect daarentegen zijn de bouwstenen van een menswaardige samenleving.

Je moet maar eens voor bepaalde schoolklassen gaan staan met alleen maar liefde, ondervind je ook vrij vlug het respect.

filosoof 24 maart 2008 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3320008)
Ook Plato klaagde 2500 jaar geleden al over 'de jeugd van tegenwoordig'.

En hij had waarschijnlijk gelijk:lol::lol:

forumspook 24 maart 2008 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3319535)
Zijn dat STOERE kerels??? Aaahahahahahahah .... wie heeft daar nu bang van?? :rofl:

ja, dat klopt wel, die met dat kruiske heeft precies een ezelskop, en alledrie zien ze er echt dwaas uit. Maar de doorsnee marokkaanse jongere zien er niet beter uit vind ik...

brontosaurus 25 maart 2008 04:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47 (Bericht 3320062)
Je moet maar eens voor bepaalde schoolklassen gaan staan met alleen maar liefde, ondervind je ook vrij vlug het respect.

Daar heb je gelijk in.Wat zou daar nu de oorzaak van zijn?Ouders moeten zich te pleures werken om rond te komen en de staat vangt maar belastingen.De overheid laat het toe dat media de mensheid hypnotiseert met walgelijk wangedrag en de politie staat als een gestapo de mensen te terroriseren.Opvoeding begint thuis maar hoe moeten de staathoeren dat nu voor mekaar krijgen als ze hun eigen leven nog niet onder controle krijgen.Vandaar is het de hoogste tijd om je leven zelf in handen te houden en niet door een land,staat of ander bemoeizuchtig instituut.

brontosaurus 25 maart 2008 04:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47 (Bericht 3320062)

Daar heb je gelijk in.Wat zou daar nu de oorzaak van zijn?Ouders moeten zich te pleures werken om rond te komen en de staat vangt maar belastingen.De overheid laat het toe dat media de mensheid hypnotiseert met walgelijk wangedrag en de politie staat als een gestapo de mensen te terroriseren.Opvoeding begint thuis maar hoe moeten de staathoeren dat nu voor mekaar krijgen als ze hun eigen leven nog niet onder controle krijgen.Vandaar is het de hoogste tijd om je leven zelf in handen te houden en niet door een land,staat of ander bemoeizuchtig instituut.Waar wij behoefte aan hebben zijn spirituele leiders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be