![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals reeds gezegd, kan men binnen elke opleidingsvorm leerlingen uit verschillende types samenbrengen. U zult verder op deze website zien dat bij elke school voor buitengewoon onderwijs vermeld staat voor welke types zij op dit ogenblik onderwijs inricht. Dit kan soms uitgebreid worden op aanvraag. M.a.w. als een bepaalde school wel de opleidingsvorm aanbiedt die u interesseert, maar deze momenteel niet inricht voor het type dat u aanbelangt, dan contacteert u best de school om te vragen of zij ook leerlingen uit dit type kan opnemen. De mogelijkheden blijven wel beperkt tot de hieronder vermelde opsomming. |
Citaat:
behoorlijk onhaalbaar voor een Antwerpse scholier, me dunkt ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in dat geval wil ik mij engageren om met de opstart van een school te helpen starten |
Citaat:
|
Citaat:
Internaat is geen optie ? Anders geef ik nog wel logies. ;-) |
Citaat:
|
Anna List, als er werkelijk zo'n geografische lacune in het aanbod is moeten er toch nog mensen zijn die hier last mee ervaren hebben. Samen sta je sterker om een bestaande school te vragen of het mogelijk is haar scoop te verruimen. Eventueel in samenwerking met mensen van het CLB of andere?
|
Nu denk ik persoonlijk niet dat het CLB daarbij kan, wil, zal helpen, maar misschien is dat 'n vooroordeel gebaseerd op persoonlijke negatieve ervaringen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be