![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan je praat te zien ben je zo'n typische Willy, Eddy, whatever, die de hele dagen hangt te roddelen en rochelen op café.:? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien klopt mijn beeldspraak als een blokker: jij wordt het gatlikken van de Royale Reten van Laken ook nooit beu. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet aan de toog want daar komt een net oudje zoals ik niet. Wel uit het Brusselse apothekersmilieu. Daar schijnt het algemeen bekend te zijn dat Mathilde 's broedmachine via in vitro-bevruchting in werking wordt gesteld. Ze liet zich een royale homo aansmeren om de zo begeerde titel in de wacht te kunnen slepen, dus er moet en zal nageslacht komen als bewijs. Flip moest toch ook niets anders bewijzen dan dat hij 'het' kon? |
Citaat:
Zet daar Maxima van Nederland tegenover..... |
Citaat:
Hare Majesteit de Koningin kan idd haar Nederlands wat minder, maar, ieder heeft zijn kwaliteiten zekers. Niet iedereen heeft een feilloze talenknobbel zoals Hare Majesteit Koningin Fabiola. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik verlaag me niet tot reetlikkerij van royale minkukels die evengoed als jij en ik moeten eten en drinken en hun blaas en darmen optijd legen om in leven te blijven. |
Citaat:
Een echte schande is het, een koninging die de taal van de meerderheid van het volk niet kent!!!! Ik denk niet dat er veel landen zijn waar dat bestaat...als zulke landen al bestaan. |
Citaat:
|
God woont in Laken ????????????????????????
heb ik iets gemist, heb ik iets gemist ????????????? is Fabiola in stilte terug in het huwelijk getreden...... heeft de kardinaal zijn soutane aan den haak gehangen..... wie is't ..... wie is't????????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be