Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   God woont in Laken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103667)

Garry 30 maart 2008 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333706)
Je 'denkt' wat te veel, meer dan goed voor je is. Laat anderen voor je denken.;-)

Wie zijn die andere ,gij?

Asshen Sukar 30 maart 2008 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3333193)
Moet je toch denken en vaststellen.
De oppergod Albeir speelt het klaar met zijn kliek,van zomaar eventjes 6 miljoen oude frank over de boeg te gooien..

en dat PER DAG

Is daar de inflatie van afgetrokken?

lomeanor 30 maart 2008 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333699)
:lol: Jij zot, denkt jij werkelijk dat ik Zijne Koninklijke Hoogheid Kroonprins Philippe ben? Wat een giller! Deze man heeft daar écht géén tijd voor hoor, en heeft wel beters te doen!:lol:

Iets beters te doen? Wat dan? ;-)

MaGNiFiCaT 30 maart 2008 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3333719)

Weet ik niet, ik sta niet in voor zijn agenda.;-)

Garry 30 maart 2008 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 3333719)

Vraag ik me ook af. Die heeft juist geen bal te doen dan voor dekhengst te spelen. Vermoedelijk wel via reageerbuisje want uit bepaalde bron heb ik vernomen dat hij eerder voor de chocolade pudding is.

MaGNiFiCaT 30 maart 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3333733)
Vraag ik me ook af. Die heeft juist geen bal te doen dan voor dekhengst te spelen. Vermoedelijk wel via reageerbuisje want uit bepaalde bron heb ik vernomen dat hij eerder voor de chocolade pudding is.

Aan je praat te zien ben je zo'n typische Willy, Eddy, whatever, die de hele dagen hangt te roddelen en rochelen op café.:?

Bert Bubber 30 maart 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333699)
:lol: Jij zot, denkt jij werkelijk dat ik Zijne Koninklijke Hoogheid Kroonprins Philippe ben? Wat een giller! Deze man heeft daar écht géén tijd voor hoor, en heeft wel beters te doen!:lol:

Ik denk dat IEDEREEN wat beters te doen heeft dan monseigneur Honorus Asinus.

Knuppel 30 maart 2008 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333691)
Knuppel, gelieve wat op uw woordenschat te letten. Voor een vrouw van omtrent de 70 is dit hoogst onbetamelijk.:|

Magnificat, gelieve een vrouw die jij omtrent de zeventig schat geen lessen in wellevendheid te geven.
Bovendien klopt mijn beeldspraak als een blokker: jij wordt het gatlikken van de Royale Reten van Laken ook nooit beu.

Garry 30 maart 2008 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333727)
Weet ik niet, ik sta niet in voor zijn agenda.;-)

In elk geval, Fabi op Paola ben je ook niet want die kunnen zelfs nog geen twee zinnen in het Nederlands achter elkaar aflezen zonder doddelen, die anderen voor hen hebben opgeschreven . Wat ze lezen ook nog verstaan is helemaal onmogelijk. En dan die goede Albert maar staan lullen op de TV dat de gemeenschapen in België beide landstalen moeten kunnen spreken. Dat hij dan maar begint met zijn eigen wijf.

Knuppel 30 maart 2008 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333745)
Aan je praat te zien ben je zo'n typische Willy, Eddy, whatever, die de hele dagen hangt te roddelen en rochelen op café.:?

Ik heb die 'roddel' nochtans ook opgevangen.
Niet aan de toog want daar komt een net oudje zoals ik niet. Wel uit het Brusselse apothekersmilieu. Daar schijnt het algemeen bekend te zijn dat Mathilde 's broedmachine via in vitro-bevruchting in werking wordt gesteld.

Ze liet zich een royale homo aansmeren om de zo begeerde titel in de wacht te kunnen slepen, dus er moet en zal nageslacht komen als bewijs.
Flip moest toch ook niets anders bewijzen dan dat hij 'het' kon?

Knuppel 30 maart 2008 22:15

Citaat:

En dan die goede Albert maar staan lullen op de TV dat de gemeenschapen in België beide landstalen moeten kunnen spreken. Dat hij dan maar begint met zijn eigen wijf.
Zijn kinderen en hun echt-genoten zijn anders ook gene vette.

Zet daar Maxima van Nederland tegenover.....

MaGNiFiCaT 30 maart 2008 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3333757)
In elk geval, Fabi op Paola ben je ook niet want die kunnen zelfs nog geen twee zinnen in het Nederlands achter elkaar aflezen zonder doddelen, die anderen voor hen hebben opgeschreven . Wat ze lezen ook nog verstaan is helemaal onmogelijk. En dan die goede Albert maar staan lullen op de TV dat de gemeenschapen in België beide landstalen moeten kunnen spreken. Dat hij dan maar begint met zijn eigen wijf.

Hare Majesteit Koningin Fabiola kan PERFECT haar Nederlands. Ze is een héél intelligente dame die TAL van talen kent.

Hare Majesteit de Koningin kan idd haar Nederlands wat minder, maar, ieder heeft zijn kwaliteiten zekers. Niet iedereen heeft een feilloze talenknobbel zoals Hare Majesteit Koningin Fabiola.

MaGNiFiCaT 30 maart 2008 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3333783)
Niet aan de toog want daar komt een net oudje zoals ik niet. Wel uit het Brusselse apothekersmilieu. Daar schijnt het algemeen bekend te zijn dat Mathilde 's broedmachine via in vitro-bevruchting in werking wordt gesteld.

Ze liet zich een royale homo aansmeren om de zo begeerde titel in de wacht te kunnen slepen, dus er moet en zal nageslacht komen als bewijs.

Op zulke smerige roddelpartijen geef ik geen commentaar.:? Ik verlaag me daar niet toe.:|

Gargamel 30 maart 2008 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333822)
Hare Majesteit Koningin Fabiola kan PERFECT haar Nederlands. Ze is een héél intelligente dame die TAL van talen kent.

Hare Majesteit de Koningin kan idd haar Nederlands wat minder, maar, ieder heeft zijn kwaliteiten zekers. Niet iedereen heeft een feilloze talenknobbel zoals Hare Majesteit Koningin Fabiola.

Bij de volgende blijde intrede mag je weer het alzheimerhuis verlaten om te gaan zwaaien

Knuppel 30 maart 2008 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333831)
Op zulke smerige roddelpartijen geef ik geen commentaar.:? Ik verlaag me daar niet toe.:|

En ik verlaag me niet tot reetlikkerij van royale minkukels die evengoed als jij en ik moeten eten en drinken en hun blaas en darmen optijd legen om in leven te blijven.

daiwa 30 maart 2008 23:46

Citaat:

.
Hare Majesteit de Koningin kan idd haar Nederlands wat minder,

Wat minder? :rofl::rofl:

Een echte schande is het, een koninging die de taal van de meerderheid van het volk niet kent!!!!
Ik denk niet dat er veel landen zijn waar dat bestaat...als zulke landen al bestaan.

Garry 30 maart 2008 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3333783)

Dat heeft hij van zij oom geërfd. Al dat heilige gedoe was eerder schijnheilige gedoe, en ik ben er stellig van overtuigd dat zelfs Fabi NOOIT zwanger is geweest.

ICE-MAN 30 maart 2008 23:50

God woont in Laken ????????????????????????

heb ik iets gemist, heb ik iets gemist ?????????????

is Fabiola in stilte terug in het huwelijk getreden...... heeft de kardinaal zijn soutane aan den haak gehangen..... wie is't ..... wie is't?????????

Garry 30 maart 2008 23:52

Citaat:

Waar een wil is is een weg. Wanner je zolang in een land woond heeft het niets te maken met al dan niet een talenknobbel te hebben en zeker voor een persoon met een voorbeeldfunctie, of ga je nu beweren dat ze eigenlijk debiel is?

Garry 30 maart 2008 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333831)

Dat zou ook niet kunnen, lager kan je niet meer!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be