Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Relatiedilemma (variatie op een thema) - 2 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104920)

L. J. Brutus 24 april 2008 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 3383033)
Echt? 8O

Ja. Hij zit nu op café met Elvis en Hitler.

Rob Roy 24 april 2008 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3382598)
Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

Allé, een voorspelbare van een saaie ouwe zak (© Nynorsk): zou het geen idee zijn van eens een relatie te zoeken in plaats van er de ene draad na de andere mee te vullen?

Ik ben dat alleszins van plan. :-)

largo_w 24 april 2008 22:23

Citaat:

Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

:lol:
Ja graag...;-)

Beiden krijgen dan opvolging voor de rest van jullie leven...Always look on the bright...8-):twisted:

Stratcat 24 april 2008 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3383046)
Allé, een voorspelbare van een saaie ouwe zak (© Nynorsk): zou het geen idee zijn van eens een relatie te zoeken in plaats van er de ene draad na de andere mee te vullen?

Ik heb teveel relaties.
:?

Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.

DaBlacky 24 april 2008 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3383046)

Ik ben dat alleszins van plan. :-)

Hoe "zoek" je eigenlijk een relatie?

Dronkoers 24 april 2008 22:52

Was zo al 1 draad echt niet genoeg? :|

Stratcat 24 april 2008 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3383127)
Was zo al 1 draad echt niet genoeg? :|

Neen, dat blijkt toch?

Rob Roy 24 april 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 3383121)
Hoe "zoek" je eigenlijk een relatie?

Hahahahaha...

Waart gij dat niet die dacht ge er nooit één zou "vinden" omdat ge teveel aan de vrije liefde houdt?

Dronkoers 24 april 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 3383131)
Neen, dat blijkt toch?

K&K gaat naar de kloten :-(

Stratcat 24 april 2008 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3383137)
K&K gaat naar de kloten :-(

Vlucht voor het te laat is!

DaBlacky 24 april 2008 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3383132)
Hahahahaha...

Waart gij dat niet die dacht ge er nooit één zou "vinden" omdat ge teveel aan de vrije liefde houdt?

OK, zal tegenkomen dan...

Dronkoers 24 april 2008 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 3383145)
Vlucht voor het te laat is!

:-D

Misschien doe ik het wel... ;-)

largo_w 25 april 2008 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3383149)
:-D

Misschien doe ik het wel... ;-)

da geloofde zelf niet :lol:

Dronkoers 25 april 2008 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 3383427)
da geloofde zelf niet :lol:

Wel, euhm... :mrgreen:

BigF 25 april 2008 09:50

Citaat:

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

In een rechtbank wel ja, en zelfs liefst zo snel mogelijk.

Citaat:

idd, 't is erg eh?
:-(

Morduk 25 april 2008 10:03

Citaat:

Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

---

8O

Jij levert scenario's voor de cartoons van Jeroom?

;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be