![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder zijn eigen huishouden. Met eigen geld liefst. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wallonie en Brussel zullen moeten de oude transfers aan Vlaanderen betalen na de splitsing of staatshervorming. Het is logisch. |
Citaat:
Kunnen die zichzelf niet beredden? Kosten hun ambtenaren (40 % van hun beroepsbevolking) te veel? Hebben ze het door dat ze zonder transfers vervallen in 4de wereldland? Na 175 jaar uit de hand van Vlaanderen te eten, mogen ze wel een toontje lager zingen. Ze mogen het zelfs eens proberen in het Nederlands. :-P Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Solidariteit moet vooral vrijwillig zijn. Als Vlaams belastingbetlaer heb ik geen zin om op te draven voor de bodemloze putten van l'état PS. |
Citaat:
Vlaanderen wil nu ook alleen gaan; maar probleem is dat ze Brussel niet meekrijgen. |
[quote]
Citaat:
Velen zullen een andere keuze maken dan verwacht. Als je moet kiezen tussen een welvarend en pro-actief Vlaanderen en l'état PS corrompu jusqu'au bout, is de keuze snel gemaakt. |
[quote=Online;3407801]
Citaat:
|
Heb je ze gezien Azert het corrupte schorum van de PS in het kielzog van Di Rupo toen hij zijn 1 mei speechke aan het afsteken was?
Heb je ze gezien Azert, die PS-parvenus als Cariat en corrupte consoorten die in den bak horen te zitten maar Di Rupo flankeerden? Die mannen schamen zich voor niets meer. En dat uitschot zit onze federale regering. Ge moogt ze hebben en houden. Bah ... |
Denkelijk zal het niet lang meer duren of azert/straatrue zal de geadeld worden...:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefst dezelfde solidariteit als we nu hebben met de mensen uit Eindhoven of Maatstricht, Aachen of Luksemburg, Sjarleville-mizerie of Lille. ps: ik ken geen enkele Waal die bepaalde moeilijkheden in Nederlands juist zegt of schrijft, als jij ze fout maakt; en omgekeerd. Als ge verstaat wat ik bedoel. |
Citaat:
Toch als Brussel en Wallonië ook hun deel niet betaalden. Die bleven weigeren. En wat deed Leterme toen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be