Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tweede verjaardag racistische moorden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105770)

maddox 14 mei 2008 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3422780)
Zeer ongepast om dat in deze topic te plaatsen! Songul was een mens! Demoor is 'iets' anders, volgens sommigen toch. :?

Maar dan nemen we toch 28 november als "feestdag". De dag dat Patrick Mombaerts bewees dat een menselijke schedel en een ijzeren staaf niet goed samengaan. Of zat er ook drukwerk in zijn boekenkast dat potentieel die man bestempelde als nazi, en maakt dat de misdaad an sich een daad voor de mensheid?

Online 14 mei 2008 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3422780)
Zeer ongepast om dat in deze topic te plaatsen! Songul was een mens! Demoor is 'iets' anders, volgens sommigen toch. :?

Ben je helemaal gek?
Guido Demoor werd vermoord door een stelletje halal-racisten. Het is niet omdat de daders officieel tot de verrijkende soort behoren, dat dat de daad minder erg maakt.

HAMC 14 mei 2008 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3422877)
Ben je helemaal gek?
Guido Demoor werd vermoord door een stelletje halal-racisten. Het is niet omdat de daders officieel tot de verrijkende soort behoren, dat dat de daad minder erg maakt.

Dan hebt u de laatste jaren niet opgelet.

Duym 14 mei 2008 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3422877)
Ben je helemaal gek?

Helaas is dat toch het geval. De uitspraak van de rechter bevestigt het.:?

Tamam 15 mei 2008 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3422695)
Zoals in, toen hij de blanke neerschoot was hij zot en toen hij de negerin doodschoot was hij racistisch?

Van Themsche zei als reden dat hij die baby dooschoot het voldoende was dat zijn oppas zwart was. gaat perfect tesamen, racisme en zot zijn. jammer dat mensen uit de rechtse kant niet willen toegeven dat het onverdraagzaam klimaat tegenover andere culturen en huidskleuren hier in Vlaanderen iemand met een serieuze stoornis het duuwtje gaf dit te doen.

fernand 15 mei 2008 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah (Bericht 3424244)
Van Themsche zei als reden dat hij die baby dooschoot het voldoende was dat zijn oppas zwart was. gaat perfect tesamen, racisme en zot zijn. jammer dat mensen uit de rechtse kant niet willen toegeven dat het onverdraagzaam klimaat tegenover andere culturen en huidskleuren hier in Vlaanderen iemand met een serieuze stoornis het duuwtje gaf dit te doen.

een van temse verklaarde dat het kind te veel weende; en het geluid iriteerde hem! (niets verdraaien he)

Tamam 15 mei 2008 10:09

inderdaad... hij zei daarnaast, ook dat er nog bij later.. zot en racistisch.

HAMC 15 mei 2008 10:09

Citaat:

Laat me raden, het was de schuld van het VB?

Als u dat gelooft dan bent u nog een grotere gek dan HVT.

Anna List 15 mei 2008 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3421707)

(bron:http://yelloman1.blogspot.com/)

Zo een uitspraken laten de zinloosheid van racisme nog eens extra blijken...

ik vind het opmerkelijk dat hvt in dit mooie meisje een 'allochtone' vrouw zag ... dat moet toch meer geluk dan kennis geweest zijn, niet ?

ik zie het echt niet hoor ... sorry

HAMC 15 mei 2008 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3424304)
ik vind het opmerkelijk dat hvt in dit mooie meisje een 'allochtone' vrouw zag ... dat moet toch meer geluk dan kennis geweest zijn, niet ?

Ze heeft dan ook haar moslimsjaaltje niet aan op deze foto.

Zeg ik dat deze foto een manipulatie is? Misschien.

Anna List 15 mei 2008 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3424309)
Ze heeft dan ook haar moslimsjaaltje niet aan op deze foto.

Zeg ik dat deze foto een manipulatie is? Misschien.

mijn post was het zeker, want ik wist dat ook ;-)

maar dat zou dan weer impliceren dat 'moslim-zijn' een ras is ...

dus ook dat je van ras kan veranderen

en dat opent toch wel perspectieven vind ik zo

Tamam 15 mei 2008 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3424297)
Laat me raden, het was de schuld van het VB?

Als u dat gelooft dan bent u nog een grotere gek dan HVT.

laat me raden.. u moet u nog verdiepen in het fenomeen "nuance" ?

Anna List 15 mei 2008 10:28

Citaat:

bedoelt u dat het Belgische gerecht zijn werk niet heeft gedaan ?

jamás será vencido 15 mei 2008 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3422695)
Zoals in, toen hij de blanke neerschoot was hij zot en toen hij de negerin doodschoot was hij racistisch?

zoals in: hij schoot een blank kind neer omdat het een vreemdelingenvreindje was... :evil:

HAMC 15 mei 2008 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3424345)
zoals in: hij schoot een blank kind neer omdat het een vreemdelingenvreindje was... :evil:

Is dat ook al racistisch?

Als ik vermoord wordt en ik ken 3 joden en een neger is het dan een racistische moord?

jamás será vencido 15 mei 2008 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3424304)

Voor sommigen werkt een sluier als een lap op een rode stier...

Anna List 15 mei 2008 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3424350)

Als ik vermoord wordt en ik ken 3 joden en een neger is het dan een racistische moord?

jij hebt rechtse sympathieën, jij kan niet vermoord worden, in dat geval zou het wettige zelfverdediging zijn ! :lol:

jamás será vencido 15 mei 2008 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3424350)

Als de dader u om die reden vermoord...
dan is er een racistisch motief inbegrepen...

Anna List 15 mei 2008 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3424351)
Voor sommigen werkt een sluier als een lap op een rode stier...

en dat mag tegenwoordig zo maar ?? impliceren dat gesluierde vrouwen runderen zijn ? :roll:

HAMC 15 mei 2008 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3424354)
jij hebt rechtse sympathieën, jij kan niet vermoord worden, in dat geval zou het wettige zelfverdediging zijn ! :lol:

Allee Anna, blijf toch eens ernstig.

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be