![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Je beseft toch dat er een grote markt is voor de strips voor volwassenen ? En daar bedoel ik niet de erotische strips, maar tja, de volwassen strips. Of denk je dat onderstaande grafische roman geschikt is voor kinderen of pubers ? |
Citaat:
Jij zou ook enkele van mijn hobby's dom kunnen vinden.;-) Zolang we maar dingen hebben die ons kunnen bezighouden, of ze nu nuttig zijn of niet, maak je voor jezelf wel uit.;-) |
Citaat:
Als strips je tot niets leiden, doen films, boeken, tijdschriften, e.d. dat ook niet. Ik vind strips lezen ontspannend, het is fijn om een goed verhaal of een goede pointe te zien groeien, het is fijn om iemands tekentalent te bewonderen en mits je een beetje verstandig aankoopt kunnen strips best wel geld opbrengen ook. Maar ik merk wel dat veel volwassenen iets 'raars' vinden aan andere volwassenen die strips lezen. Al kan ik dat niet begrijpen. Een volwassene die naar Lord of the Rings gaat kijken vindt iedereen normaal, een volwassene die strips leest is een rariteit... En trouwens; geen tijd om strips te lezen maar wel om u hier in K&K te amuseren? Wat brengt dat dan wel op? ;-) |
Citaat:
Een strip gaat zo rap. Ik zou plegen te zeggen: 'een strip is voor luiaards.............:-);-) |
Echte 'volwassenen-strips' lees ik overigens niet. Jeremiah is de enige reeks die ik verzamel en die misschien een beetje als volwassenen-strip kan doorgaan, maar verder hou ik meer van dingen als De Generaal, alles van Franquin, Lucky Luke, Nero,...
Ieder zijn meug eh? |
Ik vind strips maar niks, en leesboeken en films nog vele minder ;-)
Maar hey, ieder zijn hobby eh! ;-) ...voor er hier ene begint over het feit dat zuipen niks opbrengt enzo... ;-) |
Citaat:
Citaat:
Je zal zien, dat vergt meer dan een uurtje. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar ook; Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over een dure reeks gesproken. Laatst nog mee aan't bieden geweest voor de hele reeks maar afgehaakt bij 150 euro... Uiteindelijk ging de reeks van de hand voor ongeveer 300 euro dacht ik. 't Zijn maar 8 acht boeken eh? Maar praktisch onvindbaar. En goed. |
:cheer: Joris PK :cheer:
|
Citaat:
Iemand die Joris PK kent! :cheer: Er is nog hoop!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be