![]() |
3-0!! Kampioenen!
|
3-0 ongelooflijk Nederland. Tegen Italië, de wereldkampioen. In 30 jaar geen wedstrijd tegen hen gewonnen. Ik geloofde mijn ogen niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen pass van 2 meter, kan zijn, maar een pass over 50 meter naar Kuyt ging prima hoor. |
Wat hebben onze Nederlandse broeders toch weer fijn eens die Fransen op hun kloten gegeven. Hup! Hup! Holland!!!
|
Fransozen? wie, wat, waar?
Deden die wel mee? |
Ach ja, in één poule met drie romaanse landen en wie wint er? Makkie.
Hoe was dat gezegde ook weer? Het EK zal latijn zijn of niet zijn? Zoiets toch. |
We hebben de laatste 10 jaar zo geen goede voetbal gezien als nu met de hollanders. Teamwerk sterk, individueel sterk, mentaal sterk, maar vooral ook tactisch sterk.
Twee keer op rij zo overtuigend winnen van de voetbal supernaties is geen toeval meer. 1 goal tegenkrijgen en direct terug antwoorden binnen de minuut tegen zo'n mastodont was ook graaf. Een plezier om naar te kijken. Niks dan lof voor de hollanders en voor Van Basten. Ze moesten in vlaanderen ook maar eens beginnen met een voetbalacademie. Of beter nog, vlaanderen scheur af van wallonie en voeg u bij holland !! |
Oranje doet het goed, maar we zijn er nog niet. Hoewel sommige andere Nederlanders daar anders over denken; die oranjegekte is mooi, maar al die mensen die nu denken dat 'we' het klusje even gaan klaren, gaat mij iets te ver. Voor de rest Viva Hollandia ;-) !
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik juich pas als de finale gespeeld is (en gewonnen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be