Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Nederland boven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106906)

LiberaalNL 9 juni 2008 21:53

3-0!! Kampioenen!

Sjaax 9 juni 2008 23:20

3-0 ongelooflijk Nederland. Tegen Italië, de wereldkampioen. In 30 jaar geen wedstrijd tegen hen gewonnen. Ik geloofde mijn ogen niet.

alex2018 10 juni 2008 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alex2018 (Bericht 3482170)
Ik vrees dat Nederland de eerste ronde niet overleeft. Italie en Frankrijk zijn gewoon net iets beter.

Ik zat er dus dik naast. 3-0 :-o , dat had ik echt niet zien aankomen.

Weezer 10 juni 2008 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alex2018 (Bericht 3486112)
Ik zat er dus dik naast. 3-0 :-o , dat had ik echt niet zien aankomen.

Troost je, je bent echt de enige niet ;)

vlijmscherp 10 juni 2008 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3481799)
Van mij mag Nederland winnen, in mijn pronostiek verliezen ze de finale tegen Portugal.

Wel even van Bronckhorst tegenspreken: die kluns kan in mijn ogen niet voetballen, nooit begrepen wat Barcelona in hem gezien heeft. Hij kan nog geen pass van 2 meter geven.

dat is efkes er plak naast zitten zè...

geen pass van 2 meter, kan zijn, maar een pass over 50 meter naar Kuyt ging prima hoor.

jOOSt 13 juni 2008 21:59

Wat hebben onze Nederlandse broeders toch weer fijn eens die Fransen op hun kloten gegeven. Hup! Hup! Holland!!!

maarte 13 juni 2008 23:17

Fransozen? wie, wat, waar?
Deden die wel mee?

Hertog van Gelre 14 juni 2008 01:48

Ach ja, in één poule met drie romaanse landen en wie wint er? Makkie.

Hoe was dat gezegde ook weer? Het EK zal latijn zijn of niet zijn? Zoiets toch.

straddle 14 juni 2008 02:36

We hebben de laatste 10 jaar zo geen goede voetbal gezien als nu met de hollanders. Teamwerk sterk, individueel sterk, mentaal sterk, maar vooral ook tactisch sterk.

Twee keer op rij zo overtuigend winnen van de voetbal supernaties is geen toeval meer. 1 goal tegenkrijgen en direct terug antwoorden binnen de minuut tegen zo'n mastodont was ook graaf. Een plezier om naar te kijken. Niks dan lof voor de hollanders en voor Van Basten.

Ze moesten in vlaanderen ook maar eens beginnen met een voetbalacademie. Of beter nog, vlaanderen scheur af van wallonie en voeg u bij holland !!

Adam Smith 19 juni 2008 00:32

Oranje doet het goed, maar we zijn er nog niet. Hoewel sommige andere Nederlanders daar anders over denken; die oranjegekte is mooi, maar al die mensen die nu denken dat 'we' het klusje even gaan klaren, gaat mij iets te ver. Voor de rest Viva Hollandia ;-) !

Sjaax 19 juni 2008 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager (Bericht 3478381)
Ze hebben in elk geval een hele sterke aanval; het probleem is de zwakkere verdediging.

Die sterke aanval is het mooie van het team. Dat is waarvan een voetballiefhebber geniet: aanvallen met prachtige goals. Mocht Nederland geen kampioen worden, hebben ze toch weer iets neergezet wat navolging zal krijgen en nog jarenlang over wordt gepraat. Net als het Argentinië van het WK '86 met Diego Maradona, net als het team van '74 met Johan Cruijff, net als de magische Magyaren in '54 met Ferenc Puskas.

Derk de Tweede 19 juni 2008 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 3510195)
Oranje doet het goed, maar we zijn er nog niet. Hoewel sommige andere Nederlanders daar anders over denken; die oranjegekte is mooi, maar al die mensen die nu denken dat 'we' het klusje even gaan klaren, gaat mij iets te ver. Voor de rest Viva Hollandia ;-) !

Helemaal mee eens!
Ik juich pas als de finale gespeeld is (en gewonnen).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be