![]() |
de kippen hebben geen goie team dees keer ;)
|
Citaat:
kortom: de beker voor C. Ronaldo :-) |
Het Turkse elftal heeft gisteren een pak slaag gehad van de Portugezen. Is er ergens een huil emoticon?
Gelukkig zijn er nog twee wedstrijden en morgen speelt Nederland :) |
Citaat:
|
Citaat:
Portugal is Brazilië van Europa ;) |
ik wacht nog wat af om te zien wie er aan de winnende hand is, en dan op tijd mijn kar keren
typisch belgisch |
Citaat:
op eurosport hebben ze deze poll gelanceed: Who will win Euro 2008?resultaat: Croatia 9% 6460 votes |
Kroatie tegen oostenrijk was een goie match maar wel jammer voor de thuisland want die hebben in 2de helft goe gespeeld en veel kansen gehad om te scoren maar niet gelukt.
Zwitserland - CZE : 0-1 Portugal - Turkije : 2 - 0 Oostenrijk - Kroatie: 0-1 Duitsland tegen polen zijn nu bezig (17 min) en ze zijn nog steeds 0-0 en die duitsers zijn goe bezig. |
Citaat:
ik heb dit bericht just gepost en die waren 0-0 maar na 2 minuten hebben de duitsers gescoord door lukas podolski en die is in Polen geboren. Tegen zijn vaderland scoren hahaha :-D |
Deutschland über alles!
|
Citaat:
|
Citaat:
na 73 minuten krijgt Podolski twee doelpunt op zijn naam .. ik begin te denken da Duitsland beter is dan Portugal :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat Duitsland!!!
|
Citaat:
Naar mijn bescheiden oordeel valt de huidige lichting van Frankrijk toch wat te licht uit om het kampioenschap te winnen, Everytime. |
Jazeker wint.
|
Citaat:
vandaag 9jun Nederland tegen de italianen .. dit is een goie match want Italia en Nederland zijn in de top van 10 beste ploegen ter wereld: 01 Argentina 1559 (punten) |
zolang Holland niet wint ben ik content
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be