![]() |
Drank en energie :P
|
bezine is niet duur , er zijn alleen teveel accijnzen op;
huizen worden schandalig duur gemaakt door immokantoren ( een huis openbaar verkocht in juni aan instelprijs 150.000 wordt nu doorverkocht door maffia immokantoor voor 197.000 e ) tegen dergelijke praktijken wordt niet opgetreden , wel tegen die gentse makelaar die slechts 995 e commisie vroeg voor elke verkoop , hij werd geschorst onder druk vd immo-maffia |
Citaat:
Maar ik gebruikte van die niet-pamper inlegwegwerpluiers. Ik geloof niet dat ze die nu nog maken. (30cm lang, 10cm breed). |
Maar om op de openingsvraag te antwoorden:
OPENBAAR VERVOER zou volledig taksloos moeten zijn. Nu is het zo dat bij elke energieprijsverhoging het vooral DE STAAT is die zijn zakken vult: elke olieprijsverhoging brengt extra taksen op. Indien men het openbaar vervoer dan al eens BTW-vrij zou maken, zouden er pakken mensen toch wel rapper denken om hun auto in de garage te laten staan en het openbaar vervoer te nemen. Dit lijdt tot minder files, minder luchtvervuiling, minder gezondheidsklachten, minder medische zorgen bij ongevallen.... denk maar verder, ik denk niet dat het lijstje rond is. meer kostenbesparing omdat de werknemers op kosten van de baas minder in de file staan. |
Alle noodzakelijke dingen, ontspanning en het koningshuis
|
De regeringen mogen gerust wat goedkoper. De hele Belgische constructie ook.
|
Bundel al jullie krachten en bestel in grote getalen bij je leverancier. Je zal een mooie korting krijgen, het OCMW doet het nu ook voor stookolie waardoor alvast de armeren onder ons een beetje geholpen zijn.
|
huishuur ( aangezien dat toch nauwelijks belast wordt mag het best wat lager )
|
Citaat:
Hoe ouderwets! |
Mijn huur mag wel wat lager. Voor de rest hoor je mij niet klagen.
|
Citaat:
|
vlees
|
Lood en de gieters..
|
Ik vind het allemaal goed zo.
Trek me het niet zo aan dat de dingen duurder worden. Ben er zeker van dat het nog duurder gaat worden. Om La Belgique in stand te houden zal men toch nieuwe belastingen moeten uitvinden. Ze zeggen van niet, maar je moet wel erg naief zijn om het te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever aanvaarden en met zijn allen voor de Cdv,Vld,Spa en Groen stemmen. Die gaan nog voor verbijsterende prijsstijgingen zorgen. Het volk wil bedrogen worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be