De_Laatste_Belg |
24 september 2008 23:06 |
Citaat:
@ De_Laatste_Belg: ik veronderstel dat de moderator van dienst meende niet te kunnen oordelen over de intenties van de topicstarter en dat het probleem ook kon opgelost worden door alle persoonlijke verwijzingen weg te laten zodat er een onschuldige thread over onkruid zou overblijven.
|
Dat had gekund. Maar is zo niet gebeurd. Alle berichten die op een eerlijke manier lucht gaven aan de waarschijnlijke dubbelzinnigheid van de draad zijn verwijderd. De welles nietes berichten tussen opener en geviseerde waren slechts ten dele verwijderd. Namelijk. Alles van geviseerde was verwijderd. Een aantal van de nietes berichten van de opener waren nog steeds aanwezig.
U (de moderatie) wekte daar mee een sterke schijn van partijdigheid. Dat de draad dubieus was kan u vandaag opmaken uit het afwezig blijven van protesten voor het sluiten van de volledige draad.
Ik weet niet of U (de moderatie) een inlevingsvermogen heeft en dat ook praktiseert. Ik kan mij perfect inbeelden hoe de geviseerde zich moet gevoeld hebben bij de vaststelling dat één kant van de feiten verwijderd was. Ook dat wekt een sterke schijn van partijdigheid, die U met een oppervlakkig antwoord als dit niet wegneemt.
Citaat:
U hoeft het niet eens te zijn met deze werkwijze, maar oordelen dat dit aantoont dat er forummers bevoordeeld worden is nogal kort door de bocht.
|
Meneer, mevrouw. Ik heb uw conclusies niet gemaakt. Ik heb de mijne gemaakt. Ik heb duidelijk gesteld dat ik geen stem noch verlangen kan hebben in/met wat U doet met Uw forum.
Ik heb zelf de moderatie regelmatig verdedigd. Zoals in deze post:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=44
Citaat:
Bij deze zal ik de thread waarnaar De_Laatste_Belg linkte verwijderen.
|
Dat had U direct mogen doen. Of de draad laten zoals hij was. Samen met de 'petite histoire". Tenminste dat is mijn eerlijke suggestie. Wat U deed was het maken van een keuze tussen de 'inval' van personen. Een keuze als dit geeft altijd de schijn van partijdigheid.
Citaat:
Vanaf dan verwacht ik dat jullie terug overgaan naar het doel van dit forum: discussiëren over politiek. Wie dit niet doet, mag zich aan een spamberisping verwachten.
|
Ik voel er niet meer voor. Uw moffelde berichten van mijn hand weg die op geen enkel woord, op geen enkele letter, een inbreuk waren op het forum reglement. U vond het niet nodig om mij effe een PB'tje te sturen. Kijk, op die basis vertelt u indirect dat u mijn deelname aan het forum niet apprecieert.
Natuurlijk. Ze spelen nochtans met uw voeten door het openen van 'positieve' persoonsgerichte draden. 'k moest er mee glimlachen.
Sincere.
|