![]() |
De bewonderaar van Putin en Ahmedienejad is daar weer met zijn buitenparlementaire acties...
Wat bedoelt U er nu weer juist mee? :-D |
Citaat:
Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld een mars op Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Niet inzitten met Wallonië, dat wordt in leven gehouden met transfers. 2. Denken en besturen alsof Brussel van hen is. 3. vasthouden aan het Statusquo en dus ook NIETS inzitten met de toekomst van België. Ze doen geen enkele toegeving, maar ondertussen is er al mede door hen ( IT takes two to Tango !!!! ) al 15 maanden geen deftige regering. Het zijn de Vlamingen die IN HET BELANG VAN HET LAND hun eisen moeten afzwakken. Het Statusquo van de Franstaligen is echter ook een eis. 4. een antwoord geven op de Vlaamse "eisen" waarin elke Waalse partij zich kan in vinden: uitbreiding van la francophonie enz. 5. weigeren om nu eindelijk zelf eens initiatief te nemen, we hebben alleen maar Vlamingen gehad die het pionierwerk moeten doen en wie zijn nek uitsteekt wordt door de anderen van beide kanten van de taalgrens aangevallen. Didier heeft mooi gepast. |
Weet er iemand hoe het congres van de CD&V is verlopen.
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Precies omdat ze als Vlamingen zwaar ontgoocheld zijn in hun partij en ze genoeg hebben van voorspelbare anti-Vlaamse toespraken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen er gerust in zijn want Yves durft nog "recht in hun ogen kijken" De enige conclusie is : een kinderhand is rap gevuld. |
de tjevenpraat is back ( ze hebben er dan ook 8 jr kunnen voor oefenen )
|
80 %
Citaat:
2 op de 10 v.d. aanwezigen steunen hun "leiders" dus NIET... Over een dikke 8 maanden worden dat "lijders". 8O |
Citaat:
|
Citaat:
En als de "believers" al zo'n score laten optekenenen mag je gerust zijn dat bij de basis dit percentage op zijn minst zal verdubbelen.... Slechte tijden breken aan voor de tsjeven,maar tja,ze hebben het zelf gezocht... |
Citaat:
Enerzijds. Wellicht vonden de medewerkers van de congres voorzitter slechts 720 CD&Vers die voldoende betrouwenswaardig geacht werden om mevrouw Thyssen, de heer Leterme en de heer Peeters in het zadel te houden. 20% dissidentie is een risico dat te beheersen valt. Anderzijds waag ik me voor één keer aan een Madamme Soleilleke: "de volgende weken loopt 0% van de CD&V leden over naar partijen met een Vlaamse agenda". Dit laatste is allesbehalve een contradictie voor de CD&V, waar voortaan het marsorder luidt : "Dit land moet tenslotte gered worden door het christen-democratische keurkorps van rentmeesters". Dat er tot op heden niemand de vraag gesteld heeft aan deze vroede opzieners waarom zij zichzelf in staat achten om de huidige sociaal-economische knelpunten passend van antwoord te dienen, terwijl de noestste bestuurders van allen - de primus inter pares van hun personalistische heir - er zelfs nog niet in slaagt het terugbetalingsfonds van rolstoelwagentjes te reconverteren zonder hulp van Groen! en sp.a. Indien iemand van de zevende dag, controverse of faire le point meeleest, sta ik bij deze en met plezier het intellectuele recht op deze vraag af. |
Citaat:
Leterme/Peeters hebben de partij voor voldongen feiten gesteld. Wat gaan die sukkels doen ? Revolteren ? Die sukkels moeten ook nog eten en het gaat ne dure winter worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat nadat men in kartel ging met de NVA. Kom ik even bedrogen uit zeg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be