![]() |
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde zien gebeuren in Antwerpen, toen het Wijnegemshoppingcentrum opging: de ene handelszaak na de andere sloot haar deuren. De Turnhoutsebaan, de Offerandastraat zelfs de Meri kreeg harde klappen de incasseren. Ook de schuld van de allochtonen? |
Het is toch wel merkwaardig dat de 'POCO's (politiek correcten) zich uitsluitend beperken tot de drie eerste alinea's van mijn posting.
Ze kunnen dus wel lezen, maar de verdere stellingen ontwijken ze. Zeer begrijpelijk. Het valt niet te weerleggen dat we met een regering opgescheept zitten die alle records inzake gebrekkige wetgeving breekt. Verder heb ik de indruk dat noch Dejohan, noch de Piano ooit met een zaakvoerder van een winkel hebben gesproken. Zij hebben nochtans de pretentie alle oorzaken en gevolgen te kennen. Uitteraard niet gehinderd door enige vakkundigheid. |
Citaat:
|
Je gaat de oorzaken weer leggen waar ze niet zijn.
Ik heb precies hetzelfde zien gebeuren in Antwerpen, toen het Wijnegemshoppingcentrum opging: de ene handelszaak na de andere sloot haar deuren. De Turnhoutsebaan, de Offerandastraat zelfs de Meri kreeg harde klappen de incasseren. Ook de schuld van de allochtonen? __________________________________________________ ___________ Volledig naast de zaak wegpraten lijkt wel een hobby van jullie. u kan verbaal heel sterk staan,maar zonder degelijke en vooral waarheidsvolle argumentatie staat u nergens. u moet deze zaken niet minimaliseren,ze gebeuren nu eenmaal en ik kan ze niet oplossen. |
Ik vind het vree goed dat al die grote ketens kapot gaan , die toch maar
de kleine zelfstandigen kapot maken... weg ermee ... in multicultuur kleine zelfstandige weer centraal staan, Mohamed de pittaman, Hassan de Slager, Yassin de groenteboer .... zoals in Brussel , dat is pas ondernemen en gezellig vertoeven ook 8) meer van dat |
Citaat:
Stel je voor dat we terug de supermarkt van anno 1302 zouden hebben, waar het Blok zo graag met ons terug naar toe wil. Enkel varkensvlees en vis, naast boekweit en haver stonden er op het menu. (geen patatten, geen tomaten, geen koffie, geen kruiden, geen chocolade, geen maïs enz) Toen gaven ze hun kinderen 's morgens nog een liter bier als ontbijt. |
Citaat:
En wie ben jij dan wel als derde partij? |
Citaat:
|
Citaat:
En die ene heeft duidelijk gezegd "Dagelijks betrappen -->we<-- 5 en meer diefjes", moest hij met 'we' bedoelen hemzelf en zijn personeel, in zijn winkel alleen zou dat nogal straf zijn hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Den Charel zijne winkel was natuurlijk minderwaardig ten opzichte van die van Mohamed. De meerkeuzes is heus geen uitvinding van den Hassan weet je. Kruiden en koffie worden al langer ingevoerd dan jij wilt laten uitschijnen. Alleen reden toen iets minder vrachtwagens dan nu en waren die producten nogal prijzig. Misschien aten we toen voornamelijk varkensvlees, schaap, geit en vis, we waren tenminste niet beperkt tot schaap alleen omdat varkens- en koeienvlees niet door ons geloof verboden was . |
Citaat:
iedereen zal zijn gelijk wel een beetje hebben. maar een v.blokker ben ik niet. en zijn feiten geen feiten als het andersom is zeg ik het ook. |
Citaat:
het bovenste gedeelte heb ik wel niet geschreven he' __________________________________________________ ___________ |
Citaat:
De kern echter van wat ik daarstraks schreef is dat in bvb Hoboken de toestand door en door rot is geworden door in de eerste plaats het verdwijnen van bijna 10.000 arbeidsplaatsen, gevolgd door een miskleun van een fusie enz... Op dit ogenblik besef ik ook wel dat het bijna dweilen met de kraan open is, langs de andere kant..als er dan eens maatregelen komen is het weer niet goed....het Nimby-syndroom dus. Ik zal het eens met de woorden van Pim Fortuyn zeggen uit zijn boek 'tegen de Islamisering van onze cultuur', daar screef P. Fortuyn 'samenleven moet je leren' en laat dit nu net zijn wat wij met z'n allen in een ijltempo aan het verleren zijn! |
Citaat:
Met het Vlaams Blok terug naar 1302 8O Wij zijn volop in de kruistochten... maar dan in de 21ste eeuw 8O :twisted: |
Er wordt hier driftig naast de kwestie gediscuteerd.
De Kapelstraat in Hoboken had een regionale uitstraling. Er was en is nog steeds geen vergelijkbare aantrekkingspool in die regio tussen Schelde en A12. De teleurgang van die pool heeft niets te maken met werkgelegenheid. Aartselaar is vlakbij en een van de rijkste gemeentes van het land. Bezie de evolutie van de Abdijstraat op het Kiel. Het eerste deel is al dood en de kanker breidt zich uit. Nog enkele jaren en het is een kashba, zoals de Diepestraat, de Sint Gommarusstraat, de Offerandestraat enz... Dit heeft niets te maken met shoppingcentra, noch met tewerkstelling. Dit heeft te maken met de vernietiging van het sociaal weefsel, door de groeiende onveiligheid, zelfs overdag. Wordt wakker zeg. :!: :!: :!: |
Citaat:
juist! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be