![]() |
Ik vraag me af wanneer we eindelijk eens uit dat geldcordon zullen raken van de zelfverklaarde correcten..
En dat is sinds 1970 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! |
Citaat:
leeft die trouwens nog ? |
Citaat:
Maar de Bert is wel lekker nooit minister |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
Je meent het? :rofl::rofl: |
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: |
Blokwatch niet objectief?
Allez, gij ;) :rofl: |
Citaat:
|
Was wel een artikel uit 2006
Blokwatch word al lang niet meer geüpdate Het zal wel ergens tussen de 15 % en 20% eindigen |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met die Marc Spruyt, die werkte (nou, werken...) toen toch bij de ABVV vakbond meen ik te hebben gelezen ergens?
|
Het zou natuurlijk een stunt van formaat zijn moest het Vlaams Belang zichzelf opheffen......15 a 20 % "rechtse" kiezers die vrijkomen......
Als er dan nog niks van komt(qua Staatshervorming of desgevallend boedelscheiding) kan er alsnog een nieuwe frisse partij opgericht worden,op de puinhopen van andermans mislukking.... :twisted: ..misschien zelfs met dezelfde top . Zou VB dat durven.....dergelijke revolutie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat het ons eens aanzien: VB heeft het initiatief als "harde rechtse oppositiepartij",dat ze wel degelijk hadden ,mét of zonder dat bespottelijk cordon,verloren, en het is onwaarschijnlijk dat ze het voor de volgende verkiezingen (gelijk welke-) terugkrijgen.... Niettemin...je KAN verder invloed hebben,je kan zelfs,als een fenix,uit de asse verrijzen..maar dan moeten er eerst grote dingen gebeuren.... Je kan daarop wachten,en ondertussen toespraken schrijven....interpellaties doen... Of je kan weer eens een stunt uithalen en de bal KOMPLEET,met kiezers en al,in de schoot van de "cordonnisten" leggen.... niet geschoten is altijd mis ;-) Ikzelf heb nog steeds de neiging CD&V EN NVA te steunen(yep,ik word wat Schizo nu :( ),maar zou het blijven waarderen dat er een krachtige rechtse oppositie is... |
Citaat:
|
Citaat:
CD&V heeft gekozen, en verloren... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be