![]() |
Citaat:
|
De Vlaamse euro zegt mij niks. Liever de Belgische Frank terug dan. Nog liever een Vlaamse gulden of zoiets uiteraard.
Zolang de euro maar verdwijnt. |
de euro is een goede zaak ,
verandering is niet altijd verbetering |
Citaat:
|
of de Joris ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volledige onafhankelijkheid :lol:
Ge zijt bezig over een 'Vlaamse' EURO, voor een toekomstige Vlaamse lidstaat in DE EU, en dan komt ge over voortekenen van 'volledige' onafhankelijkheid spreken? |
Ik denk dat als we terug konden naar de pre-euro tijd, dat we dat allemaal graag zouden willen. Alleen al het ontwerp van de euromunten is gruwelijk. De munten zijn lastig herkenbaar, bijna identiek in vormgeving en maatvoering tussen de 1 en 2 eurostukken is nauwelijks verschillend.
Dat er met geldwisselen geld verloren ging en bij de banken bleef hangen, �* la, dat zijn maar kleine problemen. Grote bedrijven vangen dat soort problemen op door een rekening-courant in dverse valuta erop na te houden. Aanvankelijk leek de euro een goed idee, nu denk ik er anders over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor. Het is dankzij Europa dat we een financiële crisis hebben. Indien Europa al de liberaliseringen van de kapitaalmarkt ons niet had opgedrongen was er geen crisis geweest. En hadden we ook geen euro nodig. De Euro is zelf een symptoom van de crisis, niet de oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waaruit moet dat blijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be