![]() |
Citaat:
Vergelijk dit met West-Vlaanderen (130.000), Vlaams-Brabant (120.000), Oost-Vlaanderen (+ 200.000) en Antwerpen (+ 300.000) dan merk ik toch wel een serieus verschil. Ik heb trouwens nooit gezegd dat er in Limburg geen VB-aanhangers zitten hé;-). Doch minder als in de andere Vlaamse provincies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Oost-Vlaanderen is dat 21,00% en in Antwerpen 28,47%! Ook VL-Brabant scoort hoger, namelijk 18,22%. Ik vermoed trouwens dat het VB veel stemmen zal verliezen in Limburg, het is maar een vermoeden natuurlijk;-). |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn docent geschiedenis heeft vorig jaar een curcus uitgegeven met als titel: "het graafschap Loon" (komt overeen met het huidige Limburg). Zeer interessant! Zeker omdat het graafschap Loon niet bekent is bij het grote publiek. Het graafschap Loon heeft trouwens meer met Vlaanderen te maken dan iedereen wel denkt;-). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. te laat. Ik heb gisteren nog met een franstalige gesproken die de franstaligen heel goed kent en geregeld franstalanderland komt en die zegt dat ook. |
Citaat:
|
Citaat:
=??? |
Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=bj9yInHp0H4 Loft, daarentegen, zegt me helemaal niets! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be