![]() |
Zo monddood worden vlamingen toch niet gemaakt, als ik lees wat jullie hier allemaal
van die bekrompen racistische praat verkopen. Ik vind ook dat de wet tegen het racisme eigenlijk tegen de wet van de vrije meningsuiting ingaat en niet terecht is, maar wat jullie hier allemaal tegen sarah zeggen gaat er echt over. Je kan kritiek geven op iemands mening, maar je moet die persoon zelf niet afkraken é. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad,:thumbsup::thumbsup: Iemand die dat doet beschouw ik als verraders van het blanke ras |
ik beschouw u als een verrader van het nuttig benuttigen van uw herseninhoud.
|
Citaat:
Intelligentie is helaas geen vereiste om vlaming te zijn en te blijven.... |
Citaat:
Geloof wat u wilt geloven, maar wat u suggereert of voorstelt als maatschappij voor ons allen is onze doodsteek. U doet maar, ik laat u zelfs u mening en u de mogelijkheid deze te spuwen, maar nooit, neen, nooit zal u mij achteruit zien gaan, nooit zal ik hier mijn hoofd voor laten hangen. Nooit, geef ik mij gewonnen, want u, én jullie, zijn een strijd begonnen, waarin ik mij niet wens te verlagen tot jullie achtergelopen beschaving, maar mij en allen achter mij, zal sterken in het vrije, open bestaan van de Westerse beschaving |
importatie van kleine Hamskes?
realisme is ver te zoeken in de geest van een Vlaams Belanger precies.. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor uw deur? Ik was al naar buiten gelopen :| Ze aan hun kraag meesleuren naar huis en hun ouders vragen wat die kinderen op zo'n uur, op een woensdagavond nog op straat lopen, én krapuulstreken uithalen. Nu ja, misschien verdedigen ze de jongerenmilitie van de Gaza :roll: |
Citaat:
Bel de flikken op, mss hebben ze tijd :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Stom, maar alleen zou ik er ook niet voor gaan, maar moest het voor mijn deur zijn... Alhoewel, en al de miserie achteraf... Ik zeg het, wij zijn de mietjes... |
of ze maken heel uw autooke kapot... zijn gewapend met vlindermessen, brandbommen, gsm waar ze op enkele seconden tijd heel de klan bijéén trommelen en flikken, vergeet dat maar...
|
Citaat:
Misschien moeten we dat dan ook maar beginnen doen :-( Ik sta niet achter dit soort mentaliteit, maar vroeg of laat zal er jammer genoeg niets anders opzitten |
Ach kom, dat paaltje stond voor iedereen in de weg.
Eigenlijk moeten we blij zijn. |
Citaat:
heh... Dat lijkt me niet onze beslissing... "release the hounds!" ![]() klik, klik, winchester geladen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be