![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik een kater heb, dan wil ik niets voeibaars in mijn buurt zien. Tenzij wat melk, misschien. |
Do you have a drinking problem? Yes I can afford it
|
15 jaar geleden door het verlies van een vriend begon ik zwaar te drinken ( 1 krat bier + 1 fles whisky dagelijks, dit één jaar lang ) die sombere dagen ben ik gelukkig dankzij de steun van mijn huidige vriend te boven gekomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Awel, arbeit er op los, 'k ga me nog een glaasje Rose schenken.
|
Mijn verzekering vroeg er ook naar: hoeveel ik drink. Ik had niks ingevuld, maar blijkbaar is het verplicht... ik schat dat ik een pintje of 10 per week drink, niet zo veel dus. Maar met al die puriteinen out there weet je nooit: Zou dat te veel zijn om in te vullen?
|
Soms weken niets...het bier staat in de garage in een frigo, veel is al over houdbaarheidsdatum....maanden geleden dat ik nog een café van den binnenkant heb gezien (kantine v/d sporthal niet inbegrepen) Al eens een wijntje als we ergens gaan eten of als er bezoek komt.
Eigenlijk ben ik een gelegenheidsdrinker geworden en zijn er nog weinig gelegenheden....:-P Vroeger daarentegen....een paar keer het licht uit, wat uren kwijt. :oops: Als je jong bent moet je ook dat eens ervaren toch? Tot ons moeder zei dat bier gemaakt was om te drinken, niet om in te zwemmen en te verdrinken...:-P |
Als ik een uurtje op politics.be zit ... grijp ik naar de fles ...
|
:cheer: PBL-RKT :cheer:
let's zuip |
Citaat:
:RMG: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be