![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan die Inge is er maar één groot gebrek aan, maar dat is dan ook een immens groot gebrek he, en dat is dat ze geen kl..... verstand heeft van partijkeuze maken. Iemand met haar bekwaamheid hoort niet thuis in zo'n boeren partij, die zou heel wat beter passen aan de rechterhand van Annemans. Doeme, dat zou nogal eens vonken geven.
|
Citaat:
Maar pur sang, is het niveau van de stof die er gegeven wordt niet veel verschillend. Dat is juist. MIT heeft trouwens haar cursussen online staan, daarmee dat ik het weet.... |
In België zijn de gezondheidszorgmanagementsopleidingen goed genoeg hoor. Ook de aanpakken uit andere landen worden er vanuit verschillende invalshoeken belicht ... en we krijgen te horen waar het schoentje knelt in eigen land dus het lijkt me een beetje overbodig.
Of kan iemand cijfers voorleggen waaruit blijkt dat dit de eliteschool is voor wie het ergens wil brengen in de gezondheidssector zoals de franse l'école national? |
Citaat:
|
Citaat:
:-o :| :-( |
Citaat:
Die moest gewoon gaan lopen voor de augusta-affaire en de verbrandde miljoenen, die natuurlijk nooit verbrand zijn en dus nog altijd in iemands zakken zitten. Sabbathjaar. Komaan. En dan nog op onze kosten wat gaan studeren. 't zal wel zijn dat dat een luxe is, je zo aan de publiekeopinie kunnen onttrekken, wachten tot de storm overwaait en dat op kosten van diezelfde publiekeopinie. een gewone, werkende man, die kan voor hetzelfde of iets minder ergs een beetje in den bak gaan zitten. |
Citaat:
De keuze voor Cambridge is zeker geen gelukkige keuze. Net zomin als de keuze van Frank Vandenbroucke voor Oxford dat was. Wat kun je gaan leren in landen waar het niet of minder draait? In de scandinavische staten, daarentegen. Daar draaien de beste systemen ter wereld, op dit ogenbliK. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan in zo'n land ook gaan studeren om te weten hoe het absoluut niet moet. |
Citaat:
Er is ook nooit beweerd dat het geld opgebrand is. Frank heeft enkel gezegd dat ze het geld voor zijn part mochten opstoken. |
Citaat:
Mmmm... Als ik mij goed herinner heeft hij gezegd dat hij 't verbrand heeft. Kwestie van niet te moeten zeggen wie het nog in zijn bezit had. Maar da's het punt niet hé!? |
Citaat:
|
Citaat:
De NVA en het VB kunnen ondertussen Afrika afdweilen, te beginnen met Oost-Congo - zo is het ganse parlement eindelijk eens op studiereis en kunnen wij, de burgers, eindelijk eens zelf beslissen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be