![]() |
Citaat:
|
wel erg dat diene zijne naam op zijn muts moet zetten. Waarom zou dat zijn? Zou er veel gepikt worden op Antarctica? Of heeft de temperatuur een invloed op het geheugen, en is het een hulpmiddel om de eigen naam in deze extreme omstandigheden te blijven onthouden? Of is er een andere reden?
|
Citaat:
Nu nog de giraffen! |
ik weet trouwens uit welingelichte bronnen dat er giraffen zijn op Antarctica. Ze worden er wel anders genoemd. de naam ontgaat me, iets met ingiun of zowiets
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ze hebben dan wel internet, maar het werkt niet altijd blijkbaar: Citaat:
|
Citaat:
dus: er kan geen draadloos internet op Antartctica zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Afrika is het over het algemeen behoorlijk hot en als ik goed ingelicht ben zitten daar nogal redelijk wat giraffen. Dus; de mogelijkheid bestaat dat sinds er draadloos internet op Antarctica ligt het dus een gigantische hotspot is geworden en er dus kuddes giraffen naar ginder trekken omdat het in Afrika bv. te druk is ofzo. Kort; Antarctica+draadloos internet=hotspot en hotspot=natuurlijke biotoop giraf => Antarctica+draadloos internet=natuurlijke biotoop giraf :cheer: Ok, de theorie klopt dus, maar een echte wetenschapper is natuurlijk pas tevreden met praktische bewijzen. Heeft er iemand den Dixie al gemaild? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even doordenken leert dus dat draadloos internet op Antarctica zorgt voor een gezonder Afrika! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be