Groentje-18 |
21 augustus 2012 15:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
(Bericht 4055048)
op lege evian flessen!!
Echt waar 0,25€ als je in nederland die flessen terugbrengt staat er op die flessen. Hoe zalig is dat niet? Ik heb al fortuinen flessen in de vuilnisbak gesmeten dan!
Weet iemand hier meer over?
Bij welke flessen is dat allemaal zo? Waar kan je die inleveren? Mogen die verpletterd zijn? Wat is het nut? Hoe komt het dat dat in Belgie niet het geval is?
Kan je aardig wat geld mee verdienen hé...:
-40 flessen 10€ (voor dronkoers; bijna 7 pinten)
-400 flessen 100€ (voor dronkoers; bijna 70 pinten)
-...
8O
|
Drie jaar later, ontdek ik hetzelfde.
Soms, als de colruyt goede kortingen heeft, en ik de tijd om met mijn trolley'ke over en weer te gaan, durf ik eens zo decadent te zijn om niet het goedkoopste (leidingwater hier is een risico: gebouw veel te oud en heeft vaak zelfs niet de juiste kleur ...) merk te kopen, maar wel evian.
Als je kortingen combineert en ze goed zijn, scheelt dat soms zelfs maar amper.
Nadat ik al meer dan de helft van die flessen leeggedronken, opgefrommeld en in de vuilbak gesmeten heb ... en ze toevallig bekijk, merk ik het ook op!!! :?
25ct voor een fles!!
Hallo!!
Dat vind ik al de moeite!!
Als je toch om je inkopen naar NL gaat (voor de mensen met een wagen) is het inladen van evian flessen géén slechte overweging (pakweg 50 flessen die je hier hebt aangekocht aan 40ct :?, en je krijgt in totaal 12.5 euro terug!!! Meteen al een deel van uw inkopen volledig gratis!
|