Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Cottenjé
(Bericht 4060823)
Dan zit ik op, wat dat punt betreft, dezelfde lijn als de NVA. De Belgische Alliantie is inderdaad ook voor een transparante politiek en de nuttige besteding van de gelden. Voor ons is dat geen reden om te kiezen voor separatisme, maar wel degelijk om een respectvolle en logische dialoog aan te gaan.
|
Ok, u zit op dezelfde lijn...
... in de topic over de dotaties van het koningshuis bent u bezig over naar het verleden kijken en hoe de Belgische monarchie toen ooit hun nut bewezen heeft (waar ik het mee eens ben).
... kijk nu eens naar het verleden van de transfers, hebben zei hun nut al eens bewezen? Ik zie weinig resultaat.
Als mijn buurman het moelijk heeft, wil ik hem best helpen, financieel en zelfs met een beetje vrije tijd als ik het heb. Maar als ik dan zie dat mijn buurman een probleem heeft met geld beheren.... ofwel stop ik er dan mee, ofwel zorg ik ervoor dat hij geld kan leren beheren.
Vlaanderen ziet dat Wallonie een probleem heeft met geld beheren, en het doet niks... omdat het niks MAG doen van Wallonië, de gesprekken komen altijd tot een stilstaande positie.
Ik vraag mij echt af, hoeveel miljarden er exact verspilt moeten worden alvorens meer mensen dit gaan inzien...
|