![]() |
Citaat:
Probeer uw kinderen maar eens te vertellen waarom een harwerkende Vlaming 100 € moet betalen omdat hij 's morgensvroeg honger heeft. De rest van de redenering zou niet zo correct klinken. |
Neuspeuteren kan dus ook beboet worden?
|
Ow eten in de auto of is het achter het stuur mag niet; dan is het volgens mij wel toeval bekeurd te worden, want vrijwel iedereen doet dit (wel eens) vaak.;..
|
En mag kauwgom?
|
De politie maakt geen wetten noch bepaalt de strafmaat.
Ze kunnen zich wel wat toleranter opstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal gezien moet je je stuur vasthouden met TWEE HANDEN, en je mag EEN hand loslaten als dat is om een of andere stuurbeweging te doen, zoals versnelling wisselen of zo. Ik weet niet hoe het zit met rokers, want dat zou eigenlijk ook niet mogen als je daarop voortboert. Maar ik zie het niet zitten dat men je op de politierechtbank schuldig bevindt om je stuur niet met twee handen vast te houden *voor een rood licht*. Dat slaat nergens op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het niet kunnen dat de bakker is gaan lopen met de ex van een van die agenten? :)
|
het waren de flikken van Anderlecht ; ze stopten tussen bus vol bazookas en die rijke bakker , ze hielden de bakker tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet trouwens regelmatig terwijl ik rij maar nooit: -waar verkeerlichten staan.. -op bochtige wegen. -bij druk verkeer. Eigenlijk dus alleen op autowegen waar ik voldoende afstand kan houden en er geen onvoorziene verkeerssituaties te verwachten zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be