![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mijn part spreekt VHS Mongolees, Kathleen Van Brempt Swahili of Bart Staes Wit-Russisch. Zolang ze maar uitdrukking kunnen geven aan hun Vlaams boerenverstand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer buitenlandse zaken vergaderingen organiseert in het Egmontpaleis gaat De Gucht ervan uit dat de Vlamingen maar Engels of Frans moeten verstaan, er wordt nooit naar het Nederlands getolkt. Vergaderingen georganiseerd door Charles Michel worden dan weer wel naar het Nederlands getolkt. Ben echt benieuwd hoe Leterme het gaat aanpakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn geen verplichtingen in het Europees Parlement, iedereen mag zich in één of verschillende talen die de Europese Unie kent, uitdrukken. Dat is een individuele beslissing waar andere parlementariërs niets over te zeggen hebben. |
Citaat:
Swahili, is dat die taal waar dezelfde klankuitstoot een verschillende betekenis heeft naargelang je je hoofd knikt naar links of naar rechts ? Maar wat ik echt wou zeggen: natuurlijk lult iedereen in het EU parlement wat hij of zij wil; dat is de kwestie niet. De kwestie is wel: slikken de Vlamingen, en vooral zijn kiezers, dit wel? Zijn taalgebruik zal hem vanaf nu geregeld onder de neus gewreven worden; zodat de kiezers hopelijk niet vergeten in het komende stemhokje. |
Wat hij gaat zeggen, interesseert duidelijk niemand.
|
Citaat:
Zijn kiezers zijn niet zo narrow-minded als u. |
hij deed het ook al op dat franstalig debat in Gent
|
Citaat:
|
Laat Verhofstadt zich maar belachelijk maken met zijn schoolengels, zal zijn ballon wel doorgeprikt worden, en kunnen we nog eens lachen
|
voor een franstalig debat ga ik mn gat niet opheffen , zelfs al had het plaats aan mn voordeur
|
Citaat:
|
Had er eigenlijk iemand problemen mee dat de nieuwe EP-voorzitter Jerzy Buzek zijn eerste speech in het Pools deed ?
Waarom moeten wij dan schieten op onze landgenoot ? |
Citaat:
Bedoel je dat belgisisten wel de gave van de breeddenkende geest hebben ? We spreken mekaar nog terug. Na een volgende verkiezingsronde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be