![]() |
Citaat:
Dit is wat men ook in West-Europa doet met moslims. Niet dat wij hen iets aangedaan hebben, maar zij spelen in op de gevoelens van het post-WW2 antifascisme. Natuurlijk is in de eerste situatie de dubbele standaard te begrijpen, in de tweede absoluut niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Best man for the job. Als nu eens wat meer van onze gekleurde medemensen zich toeleggen op hun academische carriere zou het verschil sneller weggewerkt worden. Verwacht echter niet dat wij bedrijfsleiders substandard mensen gaan aannemen alleen omdat ze het politiek correcte kleurtje hebben. Men neemt mensen aan die geld kunnen verdienen voor de firma. En ja, ik heb vele allochtonen in dienst die het WEL begrepen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij stelt dat de Black Panters salonfähig zijn. In mijn salon zitten er geen. Bij mij overnachten er geen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://media.ebaumsworld.com/picture...tToughGuy2.gif http://www.ricklatona.com/wp-content..._youreadog.gif :lol::lol::lol: |
Misschien zal de opkomst van Obama het begin zijn van overbodigheid voor beide griezelige clubs, kkk en zwarte panters.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je de New Black Panther Party die ook vandaag nog actief is, dan gaat je redenering al helemaal niet op: zij worden niet alleen uitgespuwd door blanke tegenstanders, maar ook door de originele Black Panthers. Zij zijn immers een 'black supremacist' groepering, sterk antisemitisch en pleiten regelmatig voor gewapende actie tegen alle blanken. Zowel de ADL als het Southern Poverty Law Center beschouwen de NBPP als een haatgroep. Citaat:
|
Om even terug te komen op de film...Edward Norton zet een fantastische acteerprestatie neer... De film is een echte aanrader !
![]() |
Nee, dank je
|
Citaat:
De film gaat niet over stoere neonazi's, maar over de problematiek van naieve jongeren die voor de kar gespannen worden van haatzaaiers met hun eigen agenda, en hoe dat tot drama's in de gehele familie kan leiden. Voor iemand die altijd predikt dat mensen moeten relativeren en niet veralgemenen ben je redelijk star in je houding. You talk the talk, but walking the walk is an entirely different proposition, right ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be