Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome
(Bericht 4274490)
Moi ,
k'zat vast voor heling in de wandeling in Gent , nadien vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs :thumbsup:
Rare toestanden aldaar , week op secreet , piepte ik almaar door het valletje , zag ik elke avond cipiers met bekertjes passeren , nooit iets voor mij :-(
Na een week op een cel van 4 , kregen die mannen die bekertjes , allemaal methadon en van die neurolepticatoestanden .
Kortom , dat zijn geen criminelen aldaar maar regelrechte zotten .
Ook leuk om te weten , t'was in 1999 , las ik aldaar de krant , overbevolking in den bak , Gent kon er 220 herbergen en zaten er daar 270 volgens de pers .
Zelf eens een telling gedaan , niet moeilijk , na 8 uur mocht iedereen die niet in medicatiecoma lag vrijuit rondwandelen , 2 stuks , ik en Danny De Bie die op zeventienjarige leeftijd 2 vrienden doodschoot om te weten hoe dat voelde , waren er daar 3 vleugels , vleugel links , gelijkvloers half vol , eerste , vol , tweede , leeg .
Vleugel rechtdoor , gelijkvloers en eerste vol , tweede leeg .
Vleugel rechts , gelijkvloers vol , eerste en tweede leeg .
Ruw geschat zo'n 110 in de wandeling , ze maken de mensen wat wijs ; we moeten die criminelen laten lopen , en dan willen ze een flik op elke hoek van de straat ;-)
Maar enfin , ik heb daar toch een goede kaartvriend , Danny voor de vrienden aan overgehouden :-D
|