![]() |
Citaat:
Zij hadden dat ook gisteren kunnen doen overigens. |
Ik ben benieuwd wat haar reactie is naar haar 2 @VLD genoten uit Oudenaarde....
2 maten 2 gewichten? |
Citaat:
Update: Hij gaat z'n ontslag aanvechten en neemt Meester Hans Rieder onder de arm. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF03092009_008 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of een te hoge salariseis? |
Citaat:
En strafwetten zijn nooit retroaktief toepasbaar. Afijn, voor de rest, hij heeft 12 maanden voorwaardelijk aan zijn met zwaailichten versierde teelballen, voor dronken sturen, vruchtmisdrijf, vals pv opstellen, ondergeschikten onder druk zetten om ook misdrijven te plegen enz. wat weet ik nog. Ja, voor mij mocht daar gerust één maand effektief brommen bij zijn. Maar dan ook wel wat meer voorwaardelijk, zodat bij een eventuele volgende dronken sturen, hij wat meer aan zijn fluitjesbroek-met-ingenaaid-zwaailicht krijgt. Toch vind ik het belangrijkste dat hij ander werk mag gaan zoeken. Geen plaats in Vlaanderen voor zo'n karakters als polisie-hoge-pieffen, wat zeg ik, zelfs geen wijkagenten en soortgelijke gewone pieffen. |
Citaat:
Vijf minuten politieke moed. |
Citaat:
Ik geloof overigens niet in voorbeeldfunctie. Da's iets Pavloviaans, van toepassing op de forumbejaarden. |
Citaat:
Prachtig, die naiviteit! De stelende wittte kaste zal bang worden. |
Citaat:
Het zou volstaan om het huidig artikel 2 van het strafwetboek uit de tijd van Napoleon, en gepulbiseerd in het staatsblad (toen: de moniteur) van 09 juni 1867, af te schaffen: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"een misdrijf was overeenkomstig de algemene rechtsbeginselen die door de beschaafde volken worden erkend. "
Inderdaad.....de Belgen zijn allang geen beschaafd volk meer. |
Sneeuwwitje Truttenboom eet dus de boze maar zatte Wolf op ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zou het allemaal eenvoudiger en gemakkelijker zijn indien we hem direct zouden lynchen... zonder armen en benen gaat hij toch niet ver geraken.
|
en ZO doen we dat in Nederland:
http://www.nu.nl/algemeen/2075401/de...pte-agent.html niks waarschuwing, gewoon afstraffen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be