![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al maakt zo'n som geld je leven heel wat aangenamer, ik zou de gedachte niet aankunnen.
Enkel misschien als mij heel veel onrecht werd gedaan en ik wat wraaklustig zou zijn geworden, maar zelfs dan: toch liever minder rijk en zonder eeuwig schuldgevoel en berouw, dan wat meer luxe maar met knagend schuldgevoel. Pas op, soms zou ik dat wel willen. Wat harder zijn. Ik denk wel dat het het leven makkelijker maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enveloppe met naam en adres weggooien en het geld bijhouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk toch niet dat ik die 100.000 euro voor mezelf zou houden hoor, dat is teveel geld, waar die mensen mogelijk vele jaren moeite hebben voor gedaan. 1000 zou ik voor mezelf houden als onkosten voor het opruimen van de afval, maar 100.000 euro, neen, dat is veel teveel om achterwege te houden. |
Citaat:
|
La chair est faible - L'homme repousse difficilement les tentations.
(het vlees is zwak, de mens weerstaat moeilijk aan de verleidingen.) Mijn onbevlekt geweten en ziel zijn meer waard dan het slijk der aarde. Alhoewel!!! 8-) |
Heeft de eerlijke vinder zijn vindersloon ontvangen? Daarover wordthier niet gerept.
't Zou lelijk zijn dat men dat geld aan hen teruggeeft en zij geen percentje betalen aan die vriendelijke meneer. |
Citaat:
misschien niet eerlijk/rechtvaardig, maar een menselijke reactie. Al is 100.000 € wel erg veel natuurlijk, tis niet dat je zomaar de bank kan binnenstappen met zo´n envelopke zonder de hele witwas cel achter u te krijgen ;-) |
Ik zou dat geld verbranden, en de enveloppe terugbrengen.
Neeeeeeen, 't is niet waar ... ik ben niet Frankse schoolmeesterke Vanden Broecke ... Echt waar nu: een mooie gsm heb ik ook al eens gevonden. En daar stond ook een gsm-nummer met "moetje" of zoiets op. Ik heb wel met dat mens haar voeten een beetje (maar beleefd) gespeeld: ze verstond niet dat ze haar zoon niet aan de lijn kreeg. Hij is zijn toestel terug komen halen bij mij thuis. Eerlijk duurt het langst. Maar gvd, 100.000 € uit een vuilnishoop duurt ook lang .... Moest't van iemand van 't forum zijn, geen probleem natuurlijk ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be