Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Ik vermoed dat U Vlaams Blokker bent?
Wel mijn standpunten zullen hier en daar wel raakpunten hebben met die van het Vlaams Blok, toch zijn er dingen aan deze partij die ik niet zo fijnzinnig vind om het eufemistisch uit te drukken (zoals bijvoorbeeld de mening over de doodstraf).
Daarbij komt dan nog eens dat ik niet echt voorstander ben van simplistische slogans zoals "eigen volk eerst", dan zou ik liever zeggen: "Volk met goede bedoelingen eerst.".
Ik denk toch dat de verschillen tussen mijn standpunten en die van het Vlaams Blok duidelijk zijn, ik zal namelijk NOOIT iemand beoordelen op geslacht, geaardheid, huidskleur, nationaliteit, en ga zo maar door.
Ik vernoem speciaal de term ras niet omdat die regelmatig fout wordt voorgesteld, er is namelijk maar 1 ras: het mensenras.
Met alle respect voor jouw keuze.
Alvast bedankt voor je begrip :wink:
|
Geachte, Inderdaad ik ben VB-er.
Vooreerst kan ik je geruststellen, ik meen dat het VB tegen de doodstraf is.
Voor de zoveelste keer: "
Eigen Volk Eerst" wordt door iedereen toegepast, omdat het de natuur zelf is. Ik zorg in eerste plaats voor mijn moeder en mijn kinderen (ook al moesten die
minder goede bedoelingen hebben). Niet omdat die beter zijn, maar omdat ze van mij zijn. Hetzelfde geldt voor de eigen voetbalclub, en voor Kim. Zorg voor mijn moeder en mijn kinderen sluit anderen niet uit. Ik heb een pleegdochter in Z.O.Azië.
Men kan natuurlijk alles verkeerd uitleggen, en als het van het VB komt dan MOET het wel verkeerd zijn.
Tweede heikel punt , ook voor de zoveelste keer
over de term ras die dus niet bestaat (en dus racisme uiteraard ook niet). Ik zal ook
NOOIT iemand beoordelen volgens huidskleur enz. Alhoewel ik moet toegeven dat ik het doorgaans meer heb met vrouwen die iets donkerder gekleurd zijn. Het mag zelfs veel donkerder zijn. Ik heb lang in Afrika gewerkt. Hopelijk heb je daar geen probleem mee. Bij het VB hebben ze me tot nader orde daarom nog niet aan de deur gezet.
Hopelijk heb je nu ontdekt dat onze standpunten toch niet zover uit mekaar liggen.