![]() |
Citaat:
Vlaggengezwaai heeft al veel ellende veroorzaakt in de wereld. Vraag het maar aan Leif Hoste. een beetje is oké; maar als het een obsessie wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pater Damiaan is volgens mij zelfs eerder Hawaiiaan dan Vlaming of Belg. En ze hadden zijn lichaam op Molokai moeten laten. Daar hoort het thuis. Op de plaats en bij de mensen waar hij zijn leven voor heeft gegeven. |
Citaat:
|
Dat de Vlaams Nationalisten nu ook zelfs Pater Damiaan voor hun kar moeten spannen, ja zelfs Pater Damiaan misbruiken voor hun zaak, illustreert hoe gefrustreerd ze wel zijn, doe diep ze wel gevallen zijn.
Nu de Paus nog ? |
Citaat:
Mediatiek uitgebuit door de Belgische elite. |
Citaat:
|
Citaat:
En bijna heel de Westerse wereld kent de Vlaamse Leeuw, wat we te danken hebben aan de Ronde van Frankrijk. Zelfs Lance Armstrong heeft er één. :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is uiteindelijk een slechte belegging gebleken. Want eilaas eilaas, het heeft niet mogen baten. Het VB kreeg een pandoering zoals nooit tevoren. |
Citaat:
Als ik de Vlaamse Leeuw zie, denk ik aan Vlaanderen, niet aan het VB. Als ik de Brussels Vlag zie denk ik aan Brussel, niet aan Maingain. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals ik reeds zei, het is uiteindelijk allemaal boter aan de galg. Veel hebben ze er niet bij gewonnen. De mensen laten zich door dat soort van propaganda niet meer vangen. En vergeet niet, ze zijn al een goede tien jaar bezig met dat spelletje. Kortom, geld weggesmeten. |
Citaat:
U raaskalt, koppelt dingen die niets met elkaar te maken hebben en lult er hysterisch op los. Die Vlaamse Vlaggers frustreren jullie echt wel, best wel vreemd. |
Citaat:
Ik zelfs geen probleem met die Vlaamse Vlaggers en co alleen krijg ik het als men de indruk wil wekken dat het allemaal "spontaan" is en niets met politiek te maken heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be