![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Fluoridering van drinkwater betekent: het natuurlijke niveau van fluoride in drinkwater kunstmatig een factor 5 tot 10 verhogen tot ongeveer 1 ppm (part per million).)" http://www.tigweb.nl/TIG21-22_13_Neelissen.pdf Ik had het over mineralen, omdat de opvatting ook heerste aan drinkwater kunstmatig mineralen te moeten toe voegen, naast de hoeveelheid mineralen die het water van nature reeds bevat. |
Citaat:
Pieke of lomeanor, zijn er zulke gevallen bekend? |
Citaat:
machienen met kleine buiskes kunnen verstopt raken voor een senseo die wat duurder is dan een normale , geborstelden alluminium is nie goeiekoop ,is het dan wel interessant om flessenwater te gebruiken bovendien gaat uw smaak veel beter zijn. als ge een stekeduur expresso machien hebt en ge zijt te gierig om flessenwater te gebruiken dan moet ge nie verschieten dat ge het na een paar jaar in de vuilbak kunt keilen een wasmachien me vitell vullen is aan den dure kant, maar eigenlijk zou je daar regenwater voor moeten gebruiken. je doet daar ook de groenen een plezier mee je hebt namelijk minder zeep vandoen om hetzelfde effect te hebben aangezien de kalk in het water uw zeep niet wegvangt. jaja ook kalk is goe voor uw botten maar ik eet veel kaas ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb er eens twee man mee in het brandwondencentrum gekregen. Omdat er gaatjes in de handschoenen waren gekomen. Prijs; 700'000 bfr voor zalf op te smeren. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen last van die rationaliteitsvereiste. Ik zeg, laat iedereen voor zichzelf beslissen zodat wanneer er irrationele mensen zijn, hun beslissingen enkel nadelig zijn voor henzelf en ik er geen last van heb. |
Citaat:
1 2 3 Vrije keuze! Vrije keuze! Rationeel handelen! Vrije keuze! Jouw dogmatisch-liberaal gezanik ben ik zo beu, he. |
Citaat:
Jij bent tegen vrije keuze? Hoe moet ik mij dat voorstellen? Je bent tegen dat je zelf vrij mag kiezen? Heb je soms liever dat ik een aantal keuzes voor jou maak? |
Citaat:
|
Iemand onder dwang heeft toch ook vrije keuze? Hij doet wat er wordt gevraagd, of anders krijgt hij met de trade-off te maken. Toch?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be