![]() |
Citaat:
De komende 10 jaar zal er nu NIKS gebeuren. Eens kijken hoeveel "fijn stof" er dan in de stad zal hangen als iedereen stilstaat (met draaiende motor). |
1573 mensen hebben blanco of ongeldig gestemd...?
|
Citaat:
wilde maquettes bouwen met bruggen kan het kleinste kind. |
Citaat:
Wel erg knap dat je de mening van "de buitenlanders" kent. Ken je ze allemaal? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en 't is iemand die met kennis van zaken spreekt, geen bouwerke van fermettes. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat aan de Antwerpenaren met hun mooi staaltje van volksdemocratie :clapping:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij opeens een architecturaal wonder ? Bekijk het zo : je koopt een supergestylde Porche en je plakt daar een levensgrote gele eend bovenop. (En je vraagt voor die moddercreatie nog een hoop geld bovenop) Dat die wagen opeens niet meer tussen de stijlen van je garage past, neem je uiteraard ook voor lief. Die architect is al verbrand vanaf het begin, bazeke ;-) En ja, ik ken heel wat buitenlanders die ik moet begeleiden naar ons bedrijf. Die beginnen steevast te lachen als ze het belachelijke dak van dat onding zien staan. Of ik iets van architectuur ken ? Neen, wellicht niet. Maar ik weet perfect wat ik mooi vind. Het is niet omdat je twee balken aan elkaar last en er wat ruiten tussen snijdt, je opeens een wonder creëert. Edit : Nederlanders vragen me weleens of het eigenlijk omgekeerde frietzakken zijn. :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwil nu nix zeggen maar tis ni omdat 59 procent van 35 procent van de antwerpenaren tegen stemt dat alle antwerpenaren dom zijn. Uiteindelijk zijn dat maar 20 procent van al de kiesgerechtigde. 14 procent heeft trouwens voor gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh, nog nooit van gehoord. :-) |
Power to the people!
Taart! |
Allez, de Antwerpenaren hoeven hun brugje niet, interessant om dat ook eens te weten. Ook interessant hoe een meederheid weer slaafs het advies van hun Grote Leider Patrick Jannsens volgen :lol:
Jullie kunnen de komende tien jaar nog meer in de file staan en daar lekker koolstofdioxide gaan uitstoten. En nog iets, denk nu maar niet dat er een tunnel gaat komen in de eerste 25 jaar. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be