Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vanaf nu straffeloos MOORDEN in Brussel, agenda gerecht te druk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130790)

De Pure Waarheid 6 november 2009 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikbe (Bericht 4426944)
Marrokaanse rechtbanken zou beter zijn.

Als je die weg op wil, dan liever direct Saudi-Arabische rechtbanken : hoofden, handen en voeten afhakken, zweepslagen, steniging...Afschrikwekkende, sadistische justitie dus. Is er daar minder misdaad als bij ons eigenlijk ? Heeft de beul veel werk, anders gezegd ?

rikbe 6 november 2009 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4427319)
Die vriendin is toch dood, en of die gast nu in het gevang zit of niet, levend zal ze er niet meer van worden. Dus waarom al die drukte ? Vergeven en vergeten, zand erover, en basta.

Juist, ik heb nog een paar exen die me nogal wat gekost hebben...

De Pure Waarheid 6 november 2009 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikbe (Bericht 4427328)
Juist, ik heb nog een paar exen die me nogal wat gekost hebben...

Je weet dus wat je te doen staat. Je leeft in België, man ! Alles kan en mag daar, profiteer ervan, zoals de rest van de wereld .

rikbe 6 november 2009 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4427323)
Als je die weg op wil, dan liever direct Saudi-Arabische rechtbanken : hoofden, handen en voeten afhakken, zweepslagen, steniging...Afschrikwekkende, sadistische justitie dus. Is er daar minder misdaad als bij ons eigenlijk ? Heeft de beul veel werk, anders gezegd ?

Hoofden afhakken is veel goedkoper dan levenslange opsluiting. Ik begin meer en meer te voelen voor het invoeren van de SHaria in Belgie. Uiteraard alleen voor de Moslims.

De Pure Waarheid 6 november 2009 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikbe (Bericht 4427331)
Hoofden afhakken is veel goedkoper dan levenslange opsluiting. Ik begin meer en meer te voelen voor het invoeren van de SHaria in Belgie. Uiteraard alleen voor de Moslims.

Uit respect voor hun geloof & cultuur moeten wij hen inderdaad toestaan volgens hun eigen heilige wetten berecht en terechtgesteld te worden.

SDX 7 november 2009 00:57

Als de sharia zou ingevoerd worden enkel voor moslims, zullen er bitter weinig handen, voeten of andere ledematen afgehakt worden, weinig onthoofdingen zijn - een islamiet mág namelijk stelen, roven, brandschatten en dies meer, zo lang het slachtoffer van zijn daden de 'kafir', de 'infidel' is, naar het voorbeeld van roverhoofdman, karavaanovervaller, pedofiel, jodenuitroeier; de profeet, de beste mens en lichtend voorbeeld voor alle mensen en voor alle tijden.
Dat schiet dus geen ene moer op!

De enigen die dan nóg meer het slachtoffer van die sharia zouden zijn, zijn hun vrouwen, die worden dan immers niet meer beschermd door onze wetten.

De Pure Waarheid 7 november 2009 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4427408)
Als de sharia zou ingevoerd worden enkel voor moslims, zullen er bitter weinig handen, voeten of andere ledematen afgehakt worden, weinig onthoofdingen zijn - een islamiet mág namelijk stelen, roven, brandschatten en dies meer, zo lang het slachtoffer van zijn daden de 'kafir', de 'infidel' is, naar het voorbeeld van roverhoofdman, karavaanovervaller, pedofiel, jodenuitroeier; de profeet, de beste mens en lichtend voorbeeld voor alle mensen en voor alle tijden.
Dat schiet dus geen ene moer op!

De enigen die dan nóg meer het slachtoffer van die sharia zouden zijn, zijn hun vrouwen, die worden dan immers niet meer beschermd door onze wetten.

Dan moeten we enkel de sharia-straffen invoeren, uit te voeren tegen moslims, voor misdaden begaan tegen ons. Voila.

rikbe 7 november 2009 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4427411)
Dan moeten we enkel de sharia-straffen invoeren, uit te voeren tegen moslims, voor misdaden begaan tegen ons. Voila.

Inderdaad, anders zou het discriminatie zijn. Strict verboden bij de Belgische wet.

omaplop 8 november 2009 21:18

Blijkbaar heeft dit nieuwsbericht bepaalde mensen op ideeën gebracht: in Neder-over-Heembeek en in Vilvoorde doodde een man zijn vrouw!

rikbe 8 november 2009 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 4430710)
Blijkbaar heeft dit nieuwsbericht bepaalde mensen op ideeën gebracht: in Neder-over-Heembeek en in Vilvoorde doodde een man zijn vrouw!

Het kan ook vrouwen op ideeen brengen.
Goed dat ik gescheiden ben.

De Pure Waarheid 9 november 2009 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 4430710)

Het is wel zo dat indien alle Belgen de mensen waar ze een probleem mee hebben gaan kapotmaken, liefst dan nog allemaal op dezelfde dag, bvb morgen , dat het gerecht , de flikken en de gevangenissen niet genoeg manschappen zullen hebben om alle zich met alle moordenaars bezig te houden, en op te vangen.

Xenophon 9 november 2009 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4431150)
Het is wel zo dat indien alle Belgen de mensen waar ze een probleem mee hebben gaan kapotmaken, liefst dan nog allemaal op dezelfde dag, bvb morgen , dat het gerecht , de flikken en de gevangenissen niet genoeg manschappen zullen hebben om alle zich met alle moordenaars bezig te houden, en op te vangen.

Goed, laat ons een dag afspreken met zijn allen.

Jazeker 9 november 2009 00:11

Al klote dat de cipiers van Leuven-Centraal weer aan het werk zijn. Terug meer flikken die gaan flitsen en zo... :(

Xenophon 9 november 2009 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4431169)
Al klote dat de cipiers van Leuven-Centraal weer aan het werk zijn. Terug meer flikken die gaan flitsen en zo... :(

Maak maar eerst uw lijstje, we spreken een dag af.

De Pure Waarheid 9 november 2009 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4431154)
Goed, laat ons een dag afspreken met zijn allen.

Ik heb ooit zo eens een verhaal gelezen, van een moordenaars-club. Je ging daarbij, en een ander clublid, dat je nog nooit gezien had, en ver van bij jou weg woonde en geen enkel uitstaans met jouw leven had, zorgde er dan voor een bepaald iemand die je dood wenste uit de weg te ruimen. Daarna moest je voor hem, of voor een ander clublid, dezelfde dienst verschaffen.8-)

Xenophon 9 november 2009 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4431150)

En toch, van de enkele moorden die ze wel gaan onderzoeken gaan ze misschien wel de moordenaar pakken. Wedden dat die gaat zeggen, waarom ik en niet die ander?

Xenophon 9 november 2009 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Pure Waarheid (Bericht 4431198)
Ik heb ooit zo eens een verhaal gelezen, van een moordenaars-club. Je ging daarbij, en een ander clublid, dat je nog nooit gezien had, en ver van bij jou weg woonde en geen enkel uitstaans met jouw leven had, zorgde er dan voor een bepaald iemand die je dood wenste uit de weg te ruimen. Daarna moest je voor hem, of voor een ander clublid, dezelfde dienst verschaffen.8-)

Goed idee, dan moet je juist nog dat ander clublid vermoorden en je bent safe.

De Pure Waarheid 9 november 2009 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4431196)
Maak maar eerst uw lijstje, we spreken een dag af.

Met kerstmis ?

De Pure Waarheid 9 november 2009 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4431201)
Goed idee, dan moet je juist nog dat ander clublid vermoorden en je bent safe.

Waarom ? Dat clublid heeft zelf ook een moord op zijn geweten. Hij zal je heus niet verraden.

De Pure Waarheid 9 november 2009 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4431199)
En toch, van de enkele moorden die ze wel gaan onderzoeken gaan ze misschien wel de moordenaar pakken. Wedden dat die gaat zeggen, waarom ik en niet die ander?

Dat is nu toch ook al zo ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be