![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenslotte moet het nog wat plezant blijven ook. Daarom ben ik voorstander van een subforum, "the ring of flame!" waar je ongezouten, en ik bedoel werkelijk zonder angst om gebanned te worden, je mening over iets of iemand kan zeggen. |
Citaat:
Maar goed. Ik zet er verder geen boom over op, hoor. Enne, ik relativeer hier heel vaak, m'n beste. Net omdat ik best wel besef dat we allemaal verschillend maar gelijkwaardig zijn. Wat je zegt over dat subforum, wel, daar geloof ik dus niet in. Alé, ik zou daar nooit ongezouten mijn mening gaan schrijven. Het blijft internet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft dit nu te zien met een liedje uit de jaren 60? :? Wss zo'n azijnpisser die Kuifje aanklaagt voor racisme. |
Citaat:
Mijn reactie betrof uw onnozel nietszeggend gelach. Niet het lied als dusdanig. Het is uw onnozel gedoe dat ik beu ben. |
Wat is nu het probleem precies met dit lied?
Ik zie enkel een verwijzing, parallel zo u wilt, naar het bekende kerstverhaal waarin Josef en Maria geen onderdak kregen en uiteindelijk in een stal moesten slapen. Zo ook wordt de neger onderdak geweigerd. |
Citaat:
Mooi liedje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe anders kan het opgevat worden? (Zeker als we weten dat de Zangeres Zonder Naam een devoot katholiek was, en o.a. gestreden heeft voor gelijke rechten voor homo's) |
Citaat:
Die koning reed op een zeboe. Of hij was een valse neger. De bijbel probeert ons in ieder geval iets wijs te maken :Angry5: als uwen steack taai is en weinig smaak heeft, is de kans trouwens groot dat je restaurant je in't zak zet en je zeboe aan't eten bent |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be