Fieseler |
25 december 2009 16:25 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich
(Bericht 4508859)
Toen Europa dacht dat ze God niet meer nodig hadden, zijn ze alles kwijtgeraakt in oorlogen om decadentie waarbij ze zich als vette beesten verscheurden. Een mooie les in nederigheid.
Mensen alles Danneels hebben geen plaats in de Kerk. De Kerk moet verdraagzaamheid prediken onder de volkeren, maar wanneer ze wordt aangevallen moet met de zwaarste volharding worden teruggeslagen.
|
Hier heeft U een punt hoor.
Op dit ogenblik is zowat het ganse westen ten prooi aan een criminele vorm van zelfrelativisme, de "weg met ons" mentaliteit qua.
Het is niet meer dan logisch dat meer gestruktureerde, gedisciplineerde en duidelijke ideologiën (hoe achterlijk en vloekend met onze basiswaarden ook) onze gewesten met het grootste gemak én met collaboratie van een groot gedeelte van de autochtonen onder de voet lopen.
Een paar weken geleden viel ik van mijn zetel toen ik Danneels hoorde verklaren tegen Bracke dat hij een reveille zag in de katholieke kerk onder druk van de Islam.
Of om het op zijn kaloots te zeggen: "laat de wolven los om de schaapjes tot mij te laten komen."
Ook Bracke was heel even volledig uit evenwicht...hij geloofde zijn oren niet...
Wat is het spijtig dat wij geen pers hebben om zulke dingen wereldkundig te maken...
Crimineel, effenaf crimineel.
Een hond die men met stokslagen zou moeten verjagen zo'n volksverradende kootzak.
|