![]() |
Bij Txiki zal het kalmpkes aan zijn. Veel bier, maar geen gebras. Nooit met nieuwjaar.
|
Hapjes
Tricolore Met Avocado Zalm-Mango Spiraaltjes Gevulde Champignonnetjes Hamspiraaltje met Aspergemousse Paprika-Bloemkoolsoepje met Mascarpone Jacques Collard Brut Champagne Voorgerecht Kreeftennavarin met Kastanjechampignons Chateau des Fines Roches, A.C. Chateauneuf-du-Pape Tussengerecht Passievruchtensorbet met Winterfruit Hoofdgerecht Ardeens Gebraad in Gerookt Spek Gerold met een Oude Portosaus Kroketjes In Vodka geflambeerde champignons Gekarameliseerd witloof Bloemkool met mosterdsausje Broccoli Cote du Rhone, A.C. Louis Bernard Dessert Roomsoesjes met warme Chocoladesaus Romige koffie Pousse-Cafe (Cognac XO) Zou moeten volstaan :-) |
*kwijl*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf pizza gemaakt en opgegeten met vriendin en broer. Tja, geen nieuwjaar voor de mensen die maandag examen hebben én een paper moeten afhebben.
|
Citaat:
|
Nee, in de oven valt dat wel mee qua vettigheid.
|
:( 'k zal hem toch missen.
|
Ik kom toch naar uw stad vanavond, ik zal de kliekjes bij u komen afzetten dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die moderne versies van gerechten zijn niet slecht, maar kan toch niet tippen aan de echte keuken. Dus ja, ik stond gisteren zoals Shiva te koken. Maar het was wel verdomde lekker. |
Apero's
Sushi En nog andere dings dak niemer weet Voorgerecht carpaccio Soep Garnalensoep voorgerecht warm Kwarteltje met champignons en opgevulde vijg en nog ewa boel dat op da bord lag. Sorbetje Hoofdpla Hertenfilet met zelfgemaakt kroketten en warm peerke en snijbonen en witloof en nog wel dings Desert Ijstaart mokka met roomsoezeke en van die rare druifjes Koffie en taart Koffie was ingeschonken tegen 2u. Daarna kregen we nog salamitjes en kaasjes tijdens het kaarten. En ewa bier om alles door te spoelen natuurlijk. |
Citaat:
Bij mij zou dat dus zijn. Patatten. Hert. -->Overheerlijk jagerssausje. Bonen. |
Citaat:
Ziet er ferm lekker uit8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be