![]() |
Citaat:
Maakt deze krant zich schuldig aan datgene waarvan u de internetforums beschuldigt? |
Citaat:
De krant zegt dat Israëlische veiligheidsdiensten misschien gefaald hebben. U zegt dat ze bij de aanslag betrokken zijn. Feit is dat ongeveer een week geleden bekend werd dat de veiligheidsdiensten deze mijnheer weldegelijk in het oog hadden en dat hij bij aankomst in de VS zou worden ondervraagd. Dit is dus non-nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu zijn het 'internationale joden'' dus mag de pers er niks van zeggen. Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
En ze zijn wel degelijk internetvervuiling. |
Citaat:
Er staat wel: "betrokken partij". |
Citaat:
Vertelt U mij eens; als de Israëlische veiligheidsdienst 'betrokken' partij zou zijn, is de Israëlische veiligheidsdienst dan zó dom om dit te laten uitlekken? Denkt U echt dat de Israëlische veiligheidsdienst zo incompetent zou zijn en zulke 'zaakjes' niet op een betere, slimmere manier zou aanpakken zodat geen mens er ooit achter zou komen? |
Citaat:
2) De topicstarter houdt er een vreemde interpretatie op na. Volgens de Morgen hebben de Israelische veiligheidsdiensten misschien gefaald. Hij zegt dat die veiligdienstdiensten betrokken zijn bij het plegen van die aanslag. Wederom een complottheorie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel wat rond de pot gedraai en met ad hominems en red herrings gooien. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is nu eens het beste voorbeeld van zelfprojectie. Ik geef persberichten en docu's weer. ====> Jij maakt er zelf al de rest van. Zoals ik al zei, hoe meer jij en je bende er zo paranoide mee omspringen, hoe meer ik met waarheid, nieuwsberichten en feiten zal afkomen. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be