Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Subforum "Armoede" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133726)

Rudy 18 januari 2010 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4551834)
Eerlijk gezegd Rudy ... eigenlijk ben ik er geen voorstander van om daar een apart forum over te creëren. Ik blijf armoede een maatschappelijk gegeven vinden.

Karma. Armoede is een belangrijk gegeven.
Ik vind dan ook dat dit onderwerp ernstig moet worden genomen. Dit doe je niet door wekelijks een vijftal topics over armoede te poneren. Ik stel vast dat juist door die kwantiteit de inhoud van de draad aan het belachelijke grenst, zo te lezen ben ik niet de enige. En soms vraag ik mij af of onze vriend "Eno2" dit wel inziet, of ruikt dit niet eerder naar zoeken om aandacht ?

Maar, je hebt gelijk hoor Karma.

Karma 18 januari 2010 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4551864)
Karma. Armoede is een belangrijk gegeven.
Ik vind dan ook dat dit onderwerp ernstig moet worden genomen. Dit doe je niet door wekelijks een vijftal topics over armoede te poneren. Ik stel vast dat juist door die kwantiteit de inhoud van de draad aan het belachelijke grenst, zo te lezen ben ik niet de enige. En soms vraag ik mij af of onze vriend "Eno2" dit wel inziet, of ruikt dit niet eerder naar zoeken om aandacht ?

Maar, je hebt gelijk hoor Karma.

Tja ... ik lees vandaag in de krant dat 15 procent in armoede leeft ... en tevens dat 10 procent langs de andere kant staat van de curve (en binnen afzienbare tijd 15 procent). Da's voor mij onaanvaardbaar.
Ik ben echter tegen stigmatisering (Kobaf en Limburgse Leeuw leerden me dat ooit). Arm zijn is dikwijls een gevolg van omstandigheden ... niet van eigen keuze.

Jazeker 19 januari 2010 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4547269)
Uitbrengen van persoonlijke informatie over forumdeelnemers is verboden.

Maar dit is valse informatie, dus dat mag waarschijnlijk, heb ik al ondervonden.

Hip hip halo, hip hip halo, Calimero, hip hip hoi, hip hip hoi, Calimero...

Txiki 19 januari 2010 07:47

Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is
Laat ons een boom en het zicht op de zee
Vergeet voor één keer hoeveel geld een miljoen is
De wereld die moet nog een eeuwigheid mee

Jazeker 19 januari 2010 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4552143)
Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is
Laat ons een boom en het zicht op de zee
Vergeet voor één keer hoeveel geld een miljoen is
De wereld die moet nog een eeuwigheid mee

:cheer: Louis Neefs :cheer:

eno2 22 januari 2010 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4551629)
Daar heb ik het niet over, je hebt die info al ettelijke keren op het forum gegooid. Dan wordt het public domain.

Ik heb langer dan twintig jaar gewerkt.

Als iemand dan beweert dat ik niet weet wat werken is en nooit gewerkt heb, dan is dat pure laster.

Punt.

Moderatie hoort dat op mijn aanvraag te verwijderen.

Ik heb nog nooit zelf gezegd dat ik een profiteur ben en een parasiet, noch dat ik een werkweigeraar ben etc etc

toch wordt mij dat voortdurend straffeloos door een beperkte kliek voor de voeten gegooid.

Moderatie hoort dat op mijn aanvraag te verwijderen.

Hun nalatigheid betekent dat ze mensen in de armoede, in de werkloosheid en in de uitsluiting gewoon in de wind zetten, niettegenstaande hun mooiklinkende eigen reglementen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be