![]() |
Citaat:
Zeer moeilijk omdat ik me van jullie beperkte begripsuitdrukkingen moet bedienen om jullie enige zin voor werkelijkheid bij te brengen en ik bovendien van alle vormen van geweld tegenover zgn. normalen moet onthouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coveliers is wel heel laag gevallen ineens.
|
Citaat:
|
Vanaf volgend jaar is Biff Byford ook paus, kan Coveliers zijn beweging ook als religie erkennen :)
|
Citaat:
Wat ik vooral weet, is dat Hugo Coveliers vooral genaaid werd door het Vlaams Belang. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=104 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart De Wever weet dat ook, en heeft dus overschot van gelijk om "jullie" niet te vertrouwen als Filip Dewinter aanstuurt op een "samenwerking" tussen de N-VA en het Vlaams Belang. |
Scientology is een gevaarlijke machtsgeile sekte. Hugo "de Geit" Coveliers tracht ofwel letterlijk advocaat van de duivel te spelen of is ie niet goed snik. Ik ben overtuigt dat in dit geval het ene, het andere absoluut niet uitsluit.
|
|
Ik zie het probleem niet. Coveliers prijst de bijdrage van Scientology in Haïti. Wat is daar nu mis mee?
Ik wil gerust de vergelijking wel eens maken met wat de extreem-linkse partijtjes in ons land gedaan hebben voor Haïti ... |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be