![]() |
Hoe was Mohammed in bed ??
Hoe was Mohammed in bed ??
I don't care !! |
Citaat:
Voor het onderhavige geval stel ik daarom voor om ook zo een term te vinden die meer recht doet aan zijn ingewikkelde geaardheid. |
Citaat:
Ik wou gewoon wat grappig doen, het daarna verwoorden en nu loop ik vast in mijn eigen woorden hahahahaha. Nee nee, nu ff serieus. Ik vind gewoon dat enkele moslimmannen te extreem omgaan met hun "beschermingsgevoel". Ik vraag me soms af of dat werkelijk in het voordeel van hun vrouw of zichzelf is. |
Citaat:
|
Ik heb ooit horen vertellen dat Leterme zijn geiten afstammelingen zijn van één van zijn vrouwen.
|
Citaat:
|
Ik kom mij hier openbaar excuseren voor de veralgemenende en kortzichtige eerdere reacties.
Islam is mijn zaak niet. Ik zou mij daar niet over mogen uitspreken. Toch vind ik het langs een kant jammer dat sommige jongeren in Westerse samenlevingen naar moskees kunnen gaan die net tegen onze waarden prediken (en ja ze zijn er). Het resultaat hebben we gezien. Niet moslim meisjes (dus ook mijn dochter onder andere) werden aangesproken op kledingdracht publiekelijk op straat. Men legt in sommige wijken waar ze de overhand hebben wel degelijk hun willetje op. Zo lees je zelfs de gekste verhalen, een meisje tegen de twintig krijgt stampen in de buik omdat ze zwanger is en niet getrouwd. Nu moeten we ook niet blind blijven en denken dat de rechtse kant geen recht van spreken heeft. Hetzelfde voor links. We moeten ons richten tot het midden. |
Citaat:
mohammed had een kleine wienie ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Kom wat meer buiten, eet wat meer groenten en fruit... :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be