Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Hoe was Mohammed in bed? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135514)

cookie monster 22 februari 2010 15:36

Hoe was Mohammed in bed ??

Hoe was Mohammed in bed ??

I don't care !!

Egmond Codfried 22 februari 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4611280)
das dan een teveel en maakt hem inderdaad een pedofiel

Een man die het zowel met mannen en vrouwen doet is een biseksueel, om uitdrukking te geven aan het dualisme.

Voor het onderhavige geval stel ik daarom voor om ook zo een term te vinden die meer recht doet aan zijn ingewikkelde geaardheid.

420yeahbaby 22 februari 2010 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4611433)
Een man die beschermend is t.a.v. zijn vrouw, is dus volgens jou per definitie slecht in bed? Een westerse mannen, die hun vrouwen klaarblijkelijk niet afschermen van andere mannen, zijn dan wellicht per definitie wèl goed in bed...

Straffe dinges... :?

Och Raf, dit loopt hier uit de hand.
Ik wou gewoon wat grappig doen, het daarna verwoorden en nu loop ik vast in mijn eigen woorden hahahahaha.

Nee nee, nu ff serieus.
Ik vind gewoon dat enkele moslimmannen te extreem omgaan met hun "beschermingsgevoel". Ik vraag me soms af of dat werkelijk in het voordeel van hun vrouw of zichzelf is.

Xenophon 22 februari 2010 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4612637)
Ik wou gewoon wat grappig doen, het daarna verwoorden en nu loop ik vast in mijn eigen woorden hahahahaha.

Nee nee, nu ff serieus.
Ik vind gewoon dat enkele moslimmannen te extreem omgaan met hun "beschermingsgevoel". Ik vraag me soms af of dat werkelijk in het voordeel van hun vrouw of zichzelf is.

Tegen Raf?

giserke 23 februari 2010 00:14

Ik heb ooit horen vertellen dat Leterme zijn geiten afstammelingen zijn van één van zijn vrouwen.

Raf 23 februari 2010 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4612637)

Nee nee, nu ff serieus.

Misschien is dit onderdeel van het forum niet de meest aangewezen plaats om grapjes te maken, maar ik vind het groots van je dat je bereid bent om dat toe te geven. Daar zouden sommigen hier best nog een lesje uit kunnen leren, in plaats van anderen volkomen onterecht een gebrek aan humor proberen aan te wrijven.

420yeahbaby 24 februari 2010 00:35

Ik kom mij hier openbaar excuseren voor de veralgemenende en kortzichtige eerdere reacties.

Islam is mijn zaak niet. Ik zou mij daar niet over mogen uitspreken.
Toch vind ik het langs een kant jammer dat sommige jongeren in Westerse samenlevingen naar moskees kunnen gaan die net tegen onze waarden prediken (en ja ze zijn er).

Het resultaat hebben we gezien. Niet moslim meisjes (dus ook mijn dochter onder andere) werden aangesproken op kledingdracht publiekelijk op straat.
Men legt in sommige wijken waar ze de overhand hebben wel degelijk hun willetje op.
Zo lees je zelfs de gekste verhalen, een meisje tegen de twintig krijgt stampen in de buik omdat ze zwanger is en niet getrouwd.

Nu moeten we ook niet blind blijven en denken dat de rechtse kant geen recht van spreken heeft. Hetzelfde voor links.
We moeten ons richten tot het midden.

Maximus Aurelius 24 februari 2010 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 4609404)
Hij had volgens de Koran 9 �* 13 vrouwen, waarvan eentje toen ze trouwde 6 was.

mohammed had een kleine wienie ;-)

Xenophon 24 februari 2010 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4612932)
Daar zouden sommigen hier best nog een lesje uit kunnen leren, in plaats van anderen volkomen onterecht een gebrek aan humor proberen aan te wrijven.

Kan je nu werkelijk met niets meer lachen Raf?

giserke 24 februari 2010 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4612932)
Misschien is dit onderdeel van het forum niet de meest aangewezen plaats om grapjes te maken, maar ik vind het groots van je dat je bereid bent om dat toe te geven. Daar zouden sommigen hier best nog een lesje uit kunnen leren, in plaats van anderen volkomen onterecht een gebrek aan humor proberen aan te wrijven.

Zo te zien ben jij lang niet meer van de grond geweest.
Kom wat meer buiten, eet wat meer groenten en fruit... :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be