Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Reïncarnatie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135528)

Jazeker 21 februari 2010 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4610500)
'k zal er eens eentje meebrengen van m'n stageplaats dan. Kan ik deze en m'n vorige opleiding nuttig combineren ;-). En betaal jij je niet meer blauw aan titox.

Kost niet zoveel en ik ben er vrij content van... Ik zou het beestje maar laten waar het is, dan blijft het leven. Ik kan ook eens tot daar komen maar dan is mijn bus meteen leeg en zitten ze zonder spinnen.

Jazeker 21 februari 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4610508)
ik ben een kat. ik kan hoogstens een vis in de zon leggen en wachten tot ie wat verdroogd is :|

kroepoek crackers :-P

Nynorsk 21 februari 2010 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4610510)
Kost niet zoveel en ik ben er vrij content van... Ik zou het beestje maar laten waar het is, dan blijft het leven. Ik kan ook eens tot daar komen maar dan is mijn bus meteen leeg en zitten ze zonder spinnen.

ik merk toch enige weerstand tegen therapie...

doe dat gewoon eens jong. In 6u ben je daar vanaf. Je kan ze dan nog doodspuiten als je wil, maar je schrikt je niet iedere keer een hoedje. Als je lang leeft ga je alles tesamen langer dan 6u angstig lopen van spinnen zenne, nl. op alle plaatsen waar je spinnen kan tegenkomen, bij het zoeken naar je spuitbus op het beest dood te doen, tijdens het dooddoen, en dan ook nog achteraf omdat je zeker wil zijn dat zijn familie niet mee op bezoek was...

Nynorsk 21 februari 2010 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4610513)
kroepoek crackers :-P

:-D

ja, heel uw leven lang :-D

Jaani_Dushman 21 februari 2010 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4610519)

doe dat gewoon eens jong. In 6u ben je daar vanaf. Je kan ze dan nog doodspuiten als je wil, maar je schrikt je niet iedere keer een hoedje. Als je lang leeft ga je alles tesamen langer dan 6u angstig lopen van spinnen zenne, nl. op alle plaatsen waar je spinnen kan tegenkomen, bij het zoeken naar je spuitbus op het beest dood te doen, tijdens het dooddoen, en dan ook nog achteraf omdat je zeker wil zijn dat zijn familie niet mee op bezoek was...

Ik denk dat Jazeker arachnotheraphobie heeft.

Jazeker 22 februari 2010 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4610519)

Als iemand je met een voorhamer te lijf gaat en daarna je gezicht een paar keer tegen de muur kletst tot het bloed in zeeën blijft stromen en dan nog eens je op de grond liggend lichaam flink gaat schoppen uit volle kracht. Zou je dan merken dat er enige vorm van geweld is?

;-)

Jazeker 22 februari 2010 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4610530)
Ik denk dat Jazeker arachnotheraphobie heeft.

:rofl:

Nynorsk 22 februari 2010 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4610569)
Als iemand je met een voorhamer te lijf gaat en daarna je gezicht een paar keer tegen de muur kletst tot het bloed in zeeën blijft stromen en dan nog eens je op de grond liggend lichaam flink gaat schoppen uit volle kracht. Zou je dan merken dat er enige vorm van geweld is?

;-)

waarschijnlijk dan niet meer nee :-P

Nynorsk 22 februari 2010 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4610573)
:rofl:

de fase van gierende ontkenning.

Jazeker 22 februari 2010 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4610584)
de fase van gierende ontkenning.

Ik ontken het toch niet?

Dronkoers 22 februari 2010 06:33

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be