Jazeker |
6 april 2010 19:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
(Bericht 4679042)
Politics.be verwerd tot een marginaliteit waar zelfs ik, met de beste moeite van de wereld, geen nut meer in zie. Waar zijn de tijden (nu ja, nog niet zo lang geleden) die meerwaarden gaven door lombas, Desiderius, Percalion en consoorten. Waarom is politics.be verworden tot een inhoudloze praatbarak waarin stellingen zijn gegraven en discussie niet meer zijn dan voorspelbare welles-nietes-gesprekjes en simpele provocaties?
Het is jammer...
|
1. Om op je inhoudelijke vraag in te gaan. Ja, p.be heeft nog zin. Buiten een soms bevrijdende aanval van de slappe lach bij een reactie in K&K - en geloof me dat dat veel waard is in tijden van stress - is er nog wel moois te vinden. In het Milieu subforum lees ik nogal vaak heel interessante gesprekken gelardeerd met wetenschappelijke dan wel meer praktisch technische argumenten (de man met de M... naam om het niet te noemen). Internationaal is inderdaad hervallen tot een pro-VS/contra-VS spelletje. Maatschappij en Samenleving levert soms nog wel eens een interessant gesprek op. Je moet overigens ook niet altijd deelnemen maar soms is er toch wel heel interessant leesvoer. Bij mijn aantal posts hier sinds 2004 kan je waarschijnlijk niet geloven dat ik hier meer lees dan schrijf.
2. Maar je hebt gelijk dat de spoeling dunner is geworden.
3. Zijn de meerwaarden die je opnoemt niet toevallig allen libertair? Nu ja... lombas is intussen bekeerd van twee liefjes EN het liberalisme. maar soit.
4. Had ik al vermeld dat ik soms in een deuk lig met een post in K&K?
5. Soms lig ik in een deuk met een post in K&K.
|